וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני והונדה רוצות לשלב פלייסטיישן 5 ברכבים החדשים

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 22.11.2022 / 12:54

חלק מהתכניות של המיזם המשותף של שתי החברות הוא ליצור רכבים חשמליים אוטונומיים שיציעו שירותי בידור אינטראקטיביים לנהגים

Sony Playstation 5 Trailer/סוני

עברו מספר חודשים מאז ענקית האלקטורניקה סוני ויצרנית הרכב הונדה חברו יחדיו והקימו חברה משותפת לייצור מכוניות חשמליות - סוני-הונדה מוביליטי. השבוע התראיין נשיא החברה, איזומי קוואנישי, לאתר פייננשיאל טיימס ופירט שהתכניות של המיזם המשותף הוא ליצור רכבים שיציעו חבילות בידור אינטראקטיביות שיתבססו על מוזיקה, סרטים ואפילו גיימינג.

"לסוני יש את התוכן, השירותים והטכנולוגיה. אנחנו רוצים לאמץ את הנכסים הללו אל תחום הרכב, וזה יתרון שיש לנו על טסלה, שלא מספקת שירותי תוכן". קוואנישי המשיך וציין כי הטמעת הפלייסטיישן 5 (או קונסולה עתידית) לתוך מערכת רכב אפשרית מבחינה טכנולוגית - וזו השאיפה הגדולה של החברה.

סוני-הונדה מוביליטי מתכננת לשחרר את הרכב הראשון שלה כבר בשנת 2025, בתקווה שיתפקד גם בתור רכב אוטונומי שיאפשר לנהגים להנות מהשירותים שהרכב יציע מבלי לסכן את חייהם בזמן נהיגה. "בשביל להנות מהשירותים של הרכב צריך ליצור מצב שבו לא נצטרך לנהוג. הפתרון לכך הוא נהיגה אוטומנומית" סיכם קוואישי.

למרות שקוואישי טוען שטסלה לא מציעה שירותים ללקוחות, היא כן מציעה את ספריית משחקי "טסלה ארקייד" שכוללת משחקי קז'ואל ומשחקי פלטפורמה כמו סוניק הקיפוד או קאפהד. נשמע שהרעיון של סוני-הונדה מוביליטי הוא שאפתני בהרבה. לדוגמא, החברה יכולה לאמץ את היכולות המיוחדות של בקר ה-DualSense של הפלייסטיישן 5 אל ההגה או אפילו אל המושב עצמו - ובכך ליצור חווית בידור אינטרקאטיבית חובקת חושים בזמן הנהיגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully