וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזית המונדיאל בפיפ"א 23: קטאר עושה היסטוריה

מערכת ערוץ הגיימינג

20.11.2022 / 17:48

חוגגים את חודש המונדיאל ומנסים לחזות מי תהיה אלופת העולם באמצעות סימולציות במשחק הכדורגל של EA

FIFA 23 World Cup Trailer/EA

חודש המונדיאל נפתח, ועבור רבים מהאוהדים, התעשייה שמתנהלת במקביל למשחקים (פנטזי ומשחקי הניחושים) היא לא פחות חשובה מגביע העולם עצמו. התערבויות בין חברים, הרצון להוכיח מי הכי "מבין" - מניעה את האנשים להתעניין בתוצאות, בניבוי ובחיזוי ובעיקר הרצון לומר: "אני צדקתי".

אחד מהמובילים בתחום ניבוי התוצאות היה פול התמנון, שניחש את זהותן של 6 מנצחות בשישה משחקים במונדיאל 2010. בגביעי העולם שלאחריו נוצרו חיקויים כמו דובים, סמורים ושאר חיות שניסו לחזות את התוצאות.

אבל אם צריך לחפש חזאים מדוייקים, לחברת EA יש כנראה את החזאי הכי חזק בשוק, משחק כדורגל מצליח עם AI די מדוייק - פיפ"א. עד כמה מדויק את שואלים? אז בשלושת המונדיאלים האחרונים, התחזית של EA חזתה מי תהיה הזוכה: צרפת (2018), גרמניה (2014) ושל ספרד (2010).

האם הם יעשו אותו הדבר בקטאר 2022?
ממש כמו ש-EA עשתה סימולציה לכל 64 המשחקים בחודש הקרוב, גם אנחנו כאן בערוץ הגיימינג החלטנו לקחת את הפיפ"א לסיבוב ולהריץ את כל משחקי המונדיאל בכותר הכדורגל ולנסות לנבא העתיד. התוצאות עשויות להפתיע אתכם. לפי התחזית היומית במשחק הראשון היום אנו נחזה קטאר עושה היסטוריה לראשונה.

צפו בתחזית היומית לתאריך 20.11>>>

אם מעניין אתכם לצפות בכל התחזיות של פיפא 23 למשחקי המונדיאל, אתם מוזמנים לעקוב אחרי ערוץ היוטיוב שלנו, ברשתות החברתיות, או כאן במדור המונדיאל בערוץ הגיימינג בוואלה מידי יום. חג מונדיאל שמח!

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully