וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוד הראשון במשחק החדש של פוקימון הסיר את אד שירן

מתן בנישי

20.11.2022 / 7:05

המוד הראשון שצץ ברשת לאו דווקא תיקן את הבעיות הטכניות והבאגים שפקדו את סקרלט\ויולט בהשקה, אלא הסיר את השיר Celestial של הזמר אד שירן מהקרדיטים של המשחק

טריילר ההשקה של משחקי פוקימון סקרלט\ויולט

Pokémon Scarlet and Pokémon Violet/Nintendo

המשחקים החדשים בסדרת פוקימון, סקרלט\ויולט שוחררו במהלך סוף השבוע האחרון, והמוד הראשון שקהילת המשחק יצרה לא נועד בהכרח לטפל בבאגים הרבים והתקלות הטכניות שמציפות את המשחק. לא ולא. הדבר הראשון שהיה בסדר העדיפויות של שחקן מהקהילה הוא להסיר את השיר של אד שירן מהקרדיטים של המשחק.

שירן חשף את Celestial לפני כחודש כחלק מקמפיין השקה של המשחקים החדשים ונועד להדגיש את אהבתו של הזמר אל המותג. נראה שמשתמש ברשת בכינוי CrescentCrossbow קצת פחות התחבר, והמוד "הסר את שירן" הופיע באתר gamebanana שעות בודדות לאחר השקת המשחקים. לאחר התקנת המוד, השיר פשוט לא ינוגן בזמן הקרדיטים של המשחק כפי שהמפתחים של המשחק תיכננו במקור.

Remove Sheeran mod. gamebanana, צילום מסך
Remove Sheeran: מתוך אתר המודים gamebanana/צילום מסך, gamebanana

אבל חכו, זה רק הופך להיות יותר אבסורד ומצחיק, כי המוד לא רק מסיר את השיר של שירן, הוא גם מחליף אותו בשיר של האמן ואדה קוג'י, שמוכר בעיקר בתור האמן שעבד עם המותג המתחרה, דיג'ימון. המשתמש שיצר את המוד הסביר שהוא מיועד עבור ויולט (מכיוון וזה עותק המשחק שברשותו) ואינו בטוח שיעבוד על סקרלט.

נכון לכתיבת שורות אלו, כ-100 שחקנים כבר הורידו את המוד והחליטו שהם מוותרים על הזמר בזמן חווית המשחק שלהם. באתר קיימים שני מודים נוספים: אחד שהופך את הפוקימון האגדי שלכם לשייני (פוקימון נוצץ), והשני שמוסיף את הפתיחה של סדרת הדרמה "שובר שורות" במקום הפתיח של המשחק.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מוד נוסף שמוסיף את הפתיח של "שובר שורות" למשחק

מודים היא בעצם דרכם של קהילות שחקנים להעניק חוויות משחק חדשות, או לשפץ ולתקן עוולות ובאגים שהמפתחים של המשחקים לא תיקנו במקור. קהילת המודים של GTA למשל היא דוגמא מובהקת לכך. אין ספק שתיקון באגים הוא תהליך שלוקח הרבה יותר זמן, וככל הנראה קיימים מעריצים שכבר החלו לעבוד במרץ על פתרונות לבאגים ולתקלות של המשחק. מה שבעיקר שמשתמע מכל העסק, זה שיוצר המוד לא בהכרח חובב גדול של שירן, או השיר החדש. אבל אנחנו נשאיר לכם להחליט.

תשפטו בעצמכם: השיר של אד שירן שהוסר מהקרדיטים של פוקימון סקרלט\ויולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully