וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצר סוניק הקיפוד נעצר ביפן בחשד לסחר במידע פנים

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 20.11.2022 / 7:11

יוג'י נאקה, מי שנחשב למפתח הראשי בסדרת המשחקים האייקונית, נעצר לאחר שהשקיע 2.8 מיליון ין במפתחת עוד לפני ששיתוף הפעולה עם המפיצה החדשה שבה עבד נחשף לציבור

Sonic Frontiers/Sega, Sonic Team

רשת החדשות היפנית FNN Prime דיווחה שיוג'י נאקה, המפתח הראשי לשעבר במשחקי סוניק הקיפוד האייקוניים, נעצר בחשד לסחר מידע פנים בחברת סקוור אניקס. נאקה מואשם ברכישת מניות בשווי 2.8 מיליון ין (בסביבות ה-20,000 דולר) בחברת הפיתוח Aiming, עוד לפני שמעורבותה עם המפיצה סקוור אניקס הייתה ידועה לציבור.

רק ביומיים האחרונים נעצרו שני עובדים לשעבר של סקוור אניקס, שעבדו על כותרי פיינל פנטזי וקינגדום הארט, באותו החשד. השניים השקיעו ב-Aiming בין דצמבר 2019 לפברואר 2020 בזמן שפיתחה את משחק המובייל של דרגון קווסט עוד לפני שהוכרז ושוחרר. שני העובדים קשרו את נאקה לאירוע לאחר שנחקרו במשרד התובע המחוזי לחקירות מיוחדות ביפן.

דרגון קווסט נחשב לאחד ממשחקי התפקידים הגדולים והמצליחים ביותר ביפן, והחשד הוא שנאקה (ושני העובדים הנוספים) השתמשו במידע פנים לצורך הון עצמי וסחרו במניות שלא כחוק.

יוג'י נאקה, סוניק הקיפוד. Sonic The Hedgehog, אתר רשמי
יוג'י נאקה, יוצר ומפתח ראשי בסדרת סוניק הקיפוד נעצר בחשד לסחר במידע פנים בחברת סקוור אניקס/אתר רשמי, Sonic The Hedgehog

נאקה עזב את סגה ואת המותג של סוניק בשנת 2006. לאחר שהקים סטודיו עצמאי בשם Probe שפיתח בעיקר משחקי מובייל, ב-2018 הצטרף אל סקוור אניקס בשביל להפיץ את המשחק החדש שלו, Balan Wonderworld. זו התקופה בה גם משחק המובייל של דרגון קווסט היה בפיתוח.

עוד לפני המעצר נאקה עזב את סקוור אניקס בשנה שעברה בטענה שזירזה את ההשקה של Balan Wonderworld ושיחררה "מוצר לא גמור". הוא גם תבע את המפיצה וטען שטרום ההשקה היא הסירה אותו מעמדתו בתור במאי המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully