וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוביסופט וריוט גיימס מתאחדות נגד שחקנים רעילים ברשת

מתן בנישי

17.11.2022 / 12:00

שתי הענקיות מקימות את מחלקת "אפס פגיעה בקהילה" ויחלקו מאגרי מידע משותפים שיסייעו להם לפתח כלים שיבטיחו חווית משחק בטוחה וחיובית עבור כלל השחקנים

Zero Harm in Comms. Ubisot, Riot Games, אתר רשמי
Zero Harm in Comms/אתר רשמי, Ubisot, Riot Games

ענקיות המשחקים יוביסופט וריוט גיימס, שאחראיות על כמה ממשחקי הרשת הפופולאריים ביותר כמו ריינבו סיקס, ליג אוף לג'נדס ו-ואלורנט, מכריזות על איחוד כוחות בניסיון למגר את תופעת השחקנים הרעילים ברשת.

השתיים הקימו מחלקת פיתוח ומחקר חדשה שתחלוק את מאגרי המידע המשותפים של החברות שיעזרו להן לפתח כלים על מנת להלחם בתופעה. מאגרי המידע המפורטים הללו כוללים שיחות מהצ'אטים של המשחקים המקוטלגים לפי נושאים. החל מצ'אט סטנדרטי ועד לקריאות גזענות, אנטישמיות או אמירות סקסיסטיות.

חלק מהכלים שהחברות יפתחו תהיה מערכת אינטלגנציה מלאכותית שתדע לנתח את השיחות בזמן אמת ולסנן באופן אוטומטי הערות פוגעניות עוד לפני שהם מפורסמים בצ'אט. הפרוייקט היה בתכנון במשך חצי השנה האחרונה, ויוביסופט וריוט מקוות לספק תוצאות מרשימות כבר בשנה הבאה שישכנעו חברות נוספות להצטרף למאבק.

ריוט גיימס השקיעה לא מעט משאבים על מנת להלחם בתופעה, ואף צוטטה לשחקנים בעיתיים בצ'אט הקולי של ואלורנט. גם מיקרוסופט דיווחה השבוע שהיא השביתה יותר מ-4.78 מיליון חשבונות של משתמשי אקס בוקס במהלך ששת החודשים של 2022 בשביל ליצור "סביבה בטוחה יותר עבור המשתמשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully