וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל רוקסטאר סירב לאמינם בסרט על GTA

מתן בנישי

15.11.2022 / 14:45

מדליף בתעשייה ציין השבוע בפודקסט שהראפר כמעט כיכב בסרט על סדרת המשחקים המצליחה, אבל סאם האוזר דחה את ההצעה

אמינם GTA. ערוץ הגיימינג, מערכת וואלה
אמינם GTA/מערכת וואלה, ערוץ הגיימינג

כבר במשך יותר משני עשורים הרשת חורשת על שמועות לגבי סרט פוטנציאלי של GTA, אבל הרעיון מעולם לא יצא לפועל, והמעריצים עדיין מחכים. עכשיו אנחנו מגלים שבעבר, סאם האוזר (אחד המייסדים של רוקסטאר והמנכ"ל הנוכחי) שקל ברצינות להפיק סרט על המותג שבנה, אך בסופו של דבר סירב להצעה שבה הראפר אמינם יככב בתפקיד הראשי בסרט.

המידע החדש הזה מגיע מצד קירק ארווינג, סוכן שחקנים בלוס אנג'לס שהתראיין לאחרונה לפודקאסט Bugzy Malone's Grandest Game של ה-BBC, שם הוא ציין: "היו לי יחסים עסקיים עם רוקסטאר והכרתי שם אנשים, וגם את סאם. באחד מהלילות קבעתי איתו פגישה בבית המלון שבו שהה, ודיברנו עד לפנות בוקר על האפשרות ליצור סרט. זה היה קצת אחרי היציאה של GTA 3, ואני חושב שבנקודת הזמן הזו זה משהו שסאם עוד היה מעוניין לעשות".

הוא המשיך: "אני זוכר שקיבלתי הצעה מאחד המפיקים בלוס אנג'לס להשתתף בהפקת הסרט. הוא אמר שאמינם זמין לככב, והבמאי יהיה טוני סקוט (אהבה בשחקים). התקשרתי לסאם, אמרתי לו שהוא חייב להקשיב להצעה. אמרתי לו שאמינם יככב וטוני סקוט יביים, הוא אמר שהוא לא מעוניין. בנקודה הזו הם כבר סלדו מכל שיחה בנוגע להפקת סרט. הם הבינו שהמותג שהם בנו יותר גדול מכל סרט".

אמינם. AP
הראפר כמעט כיכב בסרט שמבוסס על GTA, אבל מנכ"ל רוקסטאר סירב להצעה/AP

התקופה המדוברת היא שנות ה-2000 המוקדמות, התקופה שבה אמינם היה בשיאו, במיוחד לאחר שיחרור הסרט 8 מייל. אז למרות שאמינם לא כיכב בסרט, הוא כן מצויין בקרדיטים של חבילת ההרחבה של דוקטור דרה ב-GTA אונליין.

עד היום הדבר הכי קרוב שהשחקנים קיבלו לסרט שמבוסס על GTA הוא סרט הדוקו-דרמה The Gamechangers של ה-BBC משנת 2015, בהשתתפות דניאל רדקליף (הארי פוטר) בתור סאם האוזר. הסרט עוסק בהיסטוריה של המשחקים, הניסיונות למנוע את הפצתם, וגם בהשפעות הפסיכולוגיות על השחקנים.

מפיצת המשחקים Take-Two ניסתה באותה התקופה למנוע את הפצת הסרט ולתבוע את BBC על הפרת זכויות יוצרים, אך נכשלה. יום לאחר שהסרט שוחרר לקולנוע רוקסטאר צייצה בטוויטר הרשמי שלה:: "BBC, מה קרה? בזיל בראש (דמות פיקטיבית לילדים המוכרת בבריטניה) היה עסוק? מה זה השטויות האלה?".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully