וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסימס מאפשר לכם ליצור תוכן ולזכות בפרסים כספיים

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 14.11.2022 / 23:55

חברת אוברוולף הישראלית משיקה את פסטיבל יצירת התוכן לסימס 4, ולמודרים וליוצרי התוכן יש הזדמנות בפרסים בשווי למעלה מ-100,000 דולר

רק בחודש שעבר חברת אוברוולף הישראלית המחזיקה בבעלותה את פלטפורמת המודים CurseForge, הכריזו על שיתוף הפעולה שלה עם Maxis, מפתחת סימס, במסגרתו תקים ותנהל את מערך המודים הרשמי של הסימס 4. בהמשך למהלך זה, משיקה אוברוולף את פסטיבל יצירת התוכן (CC Festival) למשחק, המיועד ליוצרי מודים (modders) ויוצרי תוכן (cc creators) מרחבי העולם.

במהלך הפסטיבל יפרסמו המשתתפים את יצירותיהם, ומדי שבוע תיערך הגרלה בה יוכלו ברי המזל לזכות בפרסים כספיים בשווי למעלה מ-100,000 דולר. משך הפסטיבל הוא 9 שבועות, כך שלמשתתפים יהיו כמה וכמה הזדמנויות שונות לזכות בהגרלה השבועית נושאת הפרסים.

The Sims 4 Content Creator Festival. CurseForge, Overwolf, אתר רשמי
The Sims 4 Content Creator Festival/אתר רשמי, CurseForge, Overwolf

בנוסף ליריית הפתיחה של הפסטיבל החגיגי, היום (ה-14 בנובמבר) הוא גם מועד הפתיחה של מערך המודים הרשמי. מאות מודים (mods) ויצירות תוכן (cc) כבר נמצאים שם, זמינים להורדה בחינם עבור כל שחקן או שחקנית The Sims שרק רוצים.

מבחינת יוצרי התוכן, מערך המודים הוא הבית לכל התוכן שהם יוצרים: מקום מרוכז, מאובטח ומבוקר אליו הם יכולים להעלות את יצירותיהם. כך שהם ימשיכו להעלות לשם עוד ועוד יצירות, על בסיס יומי, והשחקנים יוכלו להיכנס ולהתעדכן מדי יום ולנסות את כל התכנים החדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully