וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמי: המשחק Control 2 בשלבי פיתוח

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 12.11.2022 / 0:29

הלהיט של רמדי משנת 2019 מקבל משחק המשך שיגיע אל המחשב האישי וקונסולות הדור הבא

Control. Remedy, אתר רשמי
Control/אתר רשמי, Remedy

חברת רמדי שאחראית על קלאסיקות כמו מקס פיין ואלן וייק, מכריזה באופן רשמי באתר הרשמי שלה על משחק המשך ללהיט שלהם משנת 2019, קונטרול. המשחק יפותח בשיתוף עם חברת 505 Games וישוחרר למחשב האישי, ולקונסולות הדור הבא, הפלייסטיישן 5 והאקס בוקס Series X\S.

המשחק עוד בשלבי הקונספט ועוד לא הוכרז תאריך יציאה רשמי. ברמדי הביעו רצון לפתח משחק המשך בעל תקציב גדול יותר עוד ביוני שנה שעברה, וקונטרול 2 זוכה למימון התחלתי של 50 מיליון דולר תודות לשיתוף הפעולה עם 505 Games, שגם הפיצה את המשחק הראשון והייתה מאוד מרוצה מהתוצאות. קונטרול 2 יפותח על מנוע Northlight הפרטי של רמדי.

Control. Remedy, אתר רשמי
Control/אתר רשמי, Remedy

המשחק הראשון הציב את השחקנים בנעליה של ג'סי פיידן, אישה בעלת עבר טראומטי וקול מסתורי בראש שמדבר אליה. אותו קול מוביל אותה אל בניין מסתורי בשם The Oldest House, אותו מאכלס ארגון ממשלתי מסווג העונה לשם Federal Bureau of Control ואחראי על חקירת תופעות על טבעיות והלא נודע.

רמדי מאוד עסוקה בימים האלו. היא הכריזה שהיא עובדת גם על משחק מולטיפלייר ביקום של קונטרול, על אלן ווייק 2, על משחק יריות חינמי בשיתוף פעולה עם טנסנט הסינית, ועל רימייקים של שני משחקי מקס פיין הראשונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully