וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבונות מזוייפים של רוקסטאר ונינטנדו צצו בטוויטר

מתן בנישי

10.11.2022 / 15:04

מריו עושה אצבע משולשת למעריצים, GTA 6 ייחשף בשבוע הבא, ו-Valve תשחרר משחק חדש. אלו רק חלק מההכרזות שצצו בטוויטר מאז ששיטת התשלום החדשה נכנסה לפועל ומאפשרת לכולם לפתוח חשבון מאומת

השינויים של אילון מאסק בפלטפורמת טוויטר החלו לתת את אותותיהם, והבלגן חוגג. ההחלטה השבוע שבה כל מי שירצה לקבל וי כחול לאימות החשבון שלו יצטרך לשלם שמונה דולרים בחודש השאירה פרצה, ומשתמשים פותחים חשבונות ומתחזים לחברות משחקים גדולות.

חשבון "רשמי" של נינטנדו צץ אתמול בלילה בטוויטר ופירסם תמונה של מריו עושה אצבע משולשת. חשבון מאומת נוסף (כביכול) של רוקסטאר עלה ושם נכתב שבשבוע הבא הרגע שלו כולם מצפים יגיע, ו-GTA 6 ייחשף באופן רשמי. מיותר לציין שזה ממש לא המצב.

השיא היה כשחשבון של Valve עלה לאוויר והכריז שבשבוע הבא ייחשף משחק יריות תחרותי חדש בשם Richocet: Neon Prime. לא ברור לנו איך הוא פיספס להטריל את כל העולם עם Half Life 3.

גם פלטפורמת הסטרימינג טוויץ' קיבלה "ציוץ רשמי" ופירסמה שהחל מחודש דצמבר היא תחיל שינויים במודל המנויים. בניגוד לכל החשבונות האחרים שנפתחו, העמוד לא נסגר מכיוון ומצויין באופן ברור שמדובר בעמוד "פארודיה".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

זו ממש לא הפעם הראשונה שצצים בטוויטר "חשבונות רשמיים" שכאלו, אך בעבר הוי הכחול הייתה הדרך שבה כולם יכלו לוודא שמדובר בעמוד מאומת, אבל שיטת התשלום החדשה משאירה פתח לכל מי שרוצה להפוך את עצמו לגורם רשמי ולהטריל את הרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully