וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל אקס בוקס רוצה להחזיר את Starcraft לחיים

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 9.11.2022 / 16:22

פיל ספנסר מדבר על ההזדמנות להחיות ז'אנר שהיווה אבן דרך משמעותית בתעשייה, אבל קודם צריך שרכישת אקטיוויז'ן-בליזארד תאושר

Starcraft II. Blizzard, אתר רשמי
Starcraft II/אתר רשמי, Blizzard

אחד הז'אנרים שקצת נעלם מהנוף ואיבד מגדולתו הוא ז'אנר ה-ה-RTS (אסטרטגיה בזמן אמת, Real Time Startegy), ששלט אי שם בשנות ה-90 ושנות ה-2000. לאחרונה התראיין למגזין Wired פיל ספנסר, המנכ"ל של אקס בוקס, שם הוא נשאל האם מיקרוסופט מתכננת להחזיר מותגים ששלטו בז'אנר כמו סטארקרפט, לאחר שרכישת אקטיוויז'ן-בלזיארד תאושר.

התשובה שלו הייתה חד משמעית. היה מאוד מעוניין לראות את הדבר קורה, אך נכון לעכשיו הידיים שלו כבולות והוא לא יכול לעשות דבר: "אין לי את הסמכות להחליט את ההחלטות הללו באקטיוויז'ן-בליזארד או קינג, אז בינתיים זה רק דיבורים, אבל יש כאן הזדמנות. לא רק לסטארקראפט, גם לוורקראפט. אין תכניות קונקרטיות נכון לעכשיו כי אין לי גישה לעבוד עם הצוותים".

"אבל תחשוב על המורשת של משחקי אסטרטגיה בזמן אמת, במיוחד אלו של בליזארד. הם היוו רגע מכונן בתעשייה. הם עיצבו והשפיעו על הז'אנר. גם מנקודת המבט של ספורט אלקטרוני. אני מתרגש לקראת ההזדמנות שעשויה להיות לי לשבת עם בליזארד וקינג ולדבר על העתיד המשותף".

Starcraft II. Blizzard, אתר רשמי
Starcraft II/אתר רשמי, Blizzard

קצת קשה להתעלם מהעובדה שספנסר ציין גם את ענקית המובייל קינג, שתהיה חלק ממיקרוסופט לאחר שהרכישה תושלם. ספנסר ציין בעבר שמיקרוסופט מתכננת להקים חנות מובייל משלה שתסתמך על קהל השחקנים של קינג. זה מרמז לנו שהיא עשויה לשחרר גם גרסת מובייל לסטארקראפט בעתיד.

לרכישה של אקטיוויז'ן-בליזארד על ידי מיקרוסופט יש פוטנציאל עצום. החייאת מותג כמו סטארקראפט יכולה לרמז גם על החייאה של סצנת ה-eSports של המשחק, שעשויה לצוץ מחדש. סטארקראפט הציג ליגת ספורט אלקטרוני שנחשבה לאבן דרך בבניית הענף כספורט תחרותי, ובשיאה הייתה הליגה המובילה והנצפית ביותר בתעשיה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
Starcraft II WCS. Blizzard, אתר רשמי
אליפויות העולם בסטארקראפט נחשבו לאירועי הספורט האלקטרוני הגדולים והנוצצים ביותר בתעשייה/אתר רשמי, Blizzard

יתרה מזאת, למיקרוסופט תהיה גישה לקטלוג המשחקים הרחב והעצום של שתי החברות, והיא תוכל להחיות לא מעט מותגים שנשכחו עם השנים. אבל קודם, צריך שהרכישה תאושר על ידי הגורמים הרגולטורים ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully