וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינטנדו מתחילה לעבוד על פוקימון לדור הבא

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 7.11.2022 / 15:27

מפתחת פוקימון מחפשת מעצבי תלת מימד שיעבדו על חומרת הדור הבא במשחקים עתידיים

Detective Pikachu. Warner Bros. Pictures, צילום מסך
Detective Pikachu/צילום מסך, Warner Bros. Pictures

למי שפחות בקיא, המותג של פוקימון לא שייך באופן בלעדי רק לנינטנדו, והוא מתחלק בין 3 חברות: נינטנדו, גיים פריק, וחברת Creatures, שלוקחות כולן חלק בפיתוח משחקי הסדרה.

אם גיים פריק היא המפתחת הראשית של המשחקים הראשיים בסדרה, אז Creatures היא זו שהייתה אחראית על מידול הפוקימונים בשנים האחרונות' ועל פיתוח המשחקים הצדדיים של המותג, כמו Detective Pikachu.

כעת מודעת דרושים שפורסמה ב-doda.jap (הלינקדין של היפנים) מראה לנו שבנינטנדו מחפשים אחר מעצבי תלת מימד ואנשי קריאייטיב. חלק מהגדרות התפקיד כוללות "מחקר ופיתוח עבור חומרת הדור הבא".

קיימות מספר אפשרויות. מכיוון ו-Creatures היא זו שמידלה את הפוקימונים לאורך השנים, סביר מאוד להניח שמי שיאייש את התפקיד החדש יהיה אחראי גם על המידול של הפוקימונים למשחקים עתידיים, שלפי המודעה ירוצו על חומרת הדור הבא.

צויינו גם משחקים צדדים כמו PokePark, פוקימון רנג'ר או Detective Pikachu, כך שסביר להניח שב-Creatures עובדים גם על משחק המשך עבור אחד מאותם משחקים צדדיים.

גם אפליקציית המובייל Pokédex ל-iOS הוזכרה במודעה, והליך העבודה כולל גם עבודה מול מנועי משחק כמו אנריל ויוניטי, כך שקיים סיכוי שבנינטנדו מבשלים גם אפליקציית מובייל חדשה של פוקימון.

Detective Pikachu. Nintendo, אתר רשמי
הבלש פיקצ'ו: אחד המשחקים ש-Creatures פיתחה/אתר רשמי, Nintendo

למרות שקונסולת הדור הבא החדשה של נינטנדו (או דגם Pro של הסוויץ') לא הוכרזה באופן רשמי (ולא בטוח מתי תוכרז), נכון לעכשיו בנינטנדו לא רומזים לכיוון, אך ההערכות והשמועות הן שהחומרה של הקונסולה החדשה והמיועדת הזו תתחרה בזו של הפלייסטיישן 5 והאקס בוקס Series X.

עד שזה יקרה, סביר מאוד להניח שסוני ומיקרוסופט כבר ישחררו את הגרסאות המתקדמות\חדשות של הקונסולות שלהן, כפי שכבר היה בדורות קודמים. כמובן שזה לא אישיו עבור נינטנדו, שמשווקת את עצמה בתור חברת גיימינג לכל המשפחה, ולא רק עבור גיימרים "הארדקור" שדורשים ביצועים וחומרה מפלצתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully