וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועה: דיאבלו 4 יגיע באפריל 2023

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 7.11.2022 / 13:49

תאריך ההשקה כביכול דלף לרשת, והוא יחשף באופן רשמי בחודש הבא בכנס Game Awards השנתי

עברו כמה חודשים מאז שדיאבלו 4 נידחה לשנת 2023. מבליזארד נמסר שהמשחק זקוק לזמן פיתוח וליטוש על מנת שיוכל לממש את הפוטנציאל שלו, ומועד ההשקה המדויק לא ידוע. כעת אנחנו מקבלים חלון זמנים שמצמם את האפשרויות.

לפי דיווח של XboxEra והמקורות של ווינדוז סנטרל, הכותר הרביעי בסדרת האקשן-תפקידים הותיקה יגיע במהלך חודש אפריל 2023, וקמפיין הקידום יחל כבר בחודש הבא ב-8 בדצמבר במהלך Game Awards 2022 השנתי. באותו המועד תיפתח גם האפשרות להזמין מראש את המשחק.

Diablo IV. Blizzard, אתר רשמי
דיאבלו 4 יקבל פוקוס ב-Game Awards בחודש הבא/אתר רשמי, Blizzard

המפתחים כבר חשפו שדיאבלו 4 יאמץ מודל משחק של Live Service בו המשחק מתעדכן עם עונות ותוכן חדש. בליזארד שיחררה הצהרת הרגעה וציינה שחנות המשחק תמכור אביזרים קוסמטיים בלבד, והשחקנים לא ידרשו לשלם מכספם על מנת לשפר את הדמות שלהם או בשביל להתקדם במשחק.

בבליזארד מעוניינים להמנע מביקורת חריפה כפי שהיה לה עם אימורטל - גרסת המובייל של דיאבלו, שדרשה משחקנים לבזבז סכומים אסטרונומיים על מנת למקסם את הרמה של הדמות שלהם במשחק. שחקן ברשת שילם 110,000 דולר רק בשביל להעלות את הדמות שלו לרמה המקסימלית.

למרות הביקורת החריפה על בליזארד בשנים האחרונות שחקנים רבים כן מצפים למשחק למשחק הרביעי,
אך לא מעט גם נזהרים ומשתדלים למתן ציפיות בהתאם. דיאבלו 2023 ישוחרר למחשב האישי, ולקונסולות הפליסטיישן 5 והאקס בוקס Series X\S.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully