וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתחו יומנים וחיסכון: המחיר והתאריך של ה-PSVR 2 נחשפו

מתן בנישי

3.11.2022 / 7:28

משקפי מציאות המדומה של הפלייסטיישן 5 עולים יותר מהקונסולה עצמה

Playstation VR2/Playstation

עברו כבר כמעט שנתיים מאז שסוני הכריזה על סט משקפי המציאות המדומה של עבור הדור הבא, אבל הרגע הגיע והיא סוף סוף חושפת את המחיר ואת תאריך ההשקה של ה-Playstation VR2. מחירה יעמוד על 550 דולר בארה"ב או 600 יורו באירופה (מחירה בארץ טרם נחשף, נעדכן בהתאם) והיא תשוחרר ב-22 בפברואר 2023. המכירה המוקדמת תחל החודש ב-15 בנובמבר.

Playstation VR 2. סוני, אתר רשמי
Playstation VR 2/אתר רשמי, סוני

בהתחשב בעובדה שפלטפורמות המציאות המדומה אמנם בעלייה אך טרם הפכו למיינסטרים, מדובר בתגית מחיר שעשויה להרתיע ולהיות יקרה עבור שחקנים רבים, שלא בהכרח מעוניינים להשקיע מחיר של קונסולה מלאה באביזר שבפועל עוד לא זוכה לאותה התמיכה וספריית משחקים של הקונסולות הרגילות. סוני פירסמה שהיא תציע 20 משחקים בהשקה בשביל לנסות ולהפוך את ההשקה לאטרקטיבית יותר.

אחד מהם הוא המשחק הבלעדי Horizon Call of The Mountain. משחקים אחרים שיהיו זמינים הם גרסת המציאות המדומה של משחק האימה The Dark Pictures, משחקי רזידנט איוול 8 והרימייק של 4, או אפילו משחקי סימולציה וניהול ערים ופארק דינוזאורים עם Cities VR ו-Jurassic World Aftermath. גם משחקי יריות כמו Crossfire ו-Pistol Whip יהיו זמינים בהשקה. אבל זה לא הכל, וסוני כבר הכריזה על משחקים נוספים שיגיעו ל-PSVR 2 בעתיד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
Horizon Call of The Mountain. Sony Playstation, אתר רשמי
Horizon Call of The Mountain/אתר רשמי, Sony Playstation

ה-PS VR2 יכלול מסכי OLED ברזולוציה של 2000×2040 לכל עין וקצב ריענון של 90 עד 120 הרץ. טווח הראייה של השחקנים (Field of View) יהיה באזור ה-110 מעלות, והערכה החדשה תכלול ארבע מצלמות פנימיות המוטמעות בתור המכשיר על מנת לעקוב אחר פעולות השחקנים, כך שלא נדרשת מצלמה חיצונית. בנוסף, הדגם החדש יתחבר לקונסולה באמצעות כבל Type C בודד, וייכלל תהליך התקנה פשוט בהרבה מדגם ה-PS VR של הדור הקודם.

שלטי ה-PS VR 2 יכילו גם הם יכולות Haptic feedback ו-Adaptive triggers, כך שהשחקנים יוכלו לצפות לחוויית משחק אימרסיבית ועמוקה שיוכלו לשקוע ולאבד בתוכה. הקסדה תכלול גם טכנולוגית זיהוי תנועות העיניים של השחקנים (Eye Tracking), וזה יאפשר למפתחים של המשחקים ליצור חוויות ייחודיות שאינן מסתמכות רק על השימוש של השחקן בשלטי ה-PS VR 2 החדשים, שיכללו בין היתר גם פד מגע לאצבעות השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully