וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עותקים של GOW נמכרו שבועיים לפני ההשקה, והיוצר עצבני

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 31.10.2022 / 14:09

קורי ברלוג פורק תסכול ברשתות ומכנה את בעלי הרשתות שמכרו את המשחק לפני מועד השיחרור "פא*** מטומטמים". אל תדאגו, אין ספויילרים למשחק

כל מי שמצפה למשחק God of War Ragnarok כנראה מנסה מאוד להזהר מרשתות חברתיות שמא יחשף לספויילרים שעשויים להרוס לו את חווית המשחק. סרטונים מתוך משחק ההמשך של סוני החלו לדלוף במהלך השבועיים האחרונים לרשת, ובזמן שיש שחקנים סקרנים, קיימים גם השחקנים שרוצים את חווית המשחק המפתיעה ביותר שיוכלו לקבל.

תחילה חשבו שהסרטונים הודלפו הגיעו מתוך עותקי הסקירה שסוני מחלקת לגופים העיתונאים ברחבי העולם שיסקרו את המשחק, (אנחנו ביניהם, ונפרסם את הביקורת שלנו כשהאמברגו יוסר ביום חמישי הקרוב). אך מהר מאוד התגלה מקור הדליפה: מספר חנויות ברחבי העולם שהחליטו על דעת עצמם למכור מספר עותקים מצומצם, טרום ההשקה.

God of War Ragnarök. סוני, אתר רשמי
חנויות ברחבי העולם מכרו עותקים של המשחק שבועיים לפני ההשקה הרשמית/אתר רשמי, סוני

הסרטונים שדלפו הציגו בהתחלה את שעות המשחק הראשונות, אלו שסוני מאפשרת לשחקנים לדבר עליהם בסקירות הרשמים הראשוניים, אך בימים האחרונים המצב החמיר כאשר התחילו לדלוף לרשת סרטונים שחושפים גם את סוף המשחק. מי שפרק תסכול וזעם היו לא רק המעריצים, אלא גם במאי המשחק הקודם, קורי ברלוג, שהפך במשחק החדש למפיק בכיר על מנת לפנות זמן עבור משפחתו.

ברלוג ציין: "רשת קמעונאית מכרה את המשחק שבועיים לפני ההשקה. זה כל כך מאכזב. אתה צריך להיות ממש פא*** מטומטם בשביל לעשות את זה. אני מתנצל בפני כל מי שרוצה לשחק במשחק ונאלץ להתחמק מספויילרים. זה מייאש. אני מרגיש נוראי בשמם של צוות הפיתוח. כל הפרשה הזו מאוד מלחיצה".

לא רק ברלוג חלק תסכול ברשתות. גם האחראי על הנרטיב העלילתי במשחק, מאט סופוס, ציין בטוויטר: "אנחה. פשוט תתרחקו מרשתות חברתיות, רדיט, יוטיוב, אלא אם כן אתם בטוחים ביכולת שלכם להשבית האשטגים ולחסום אנשים. אני מתנצל בפני כל מי שמרגיש שהחוויה נהרסה עבורו". סופוס אישר גם הוא שההדלפה הגיעה מכיוון רשתות קימעונאיות שהחזיקה בעותק פיזיים של המשחק שעברו על חוקי האמברגו והמכירה.

לא רק God of War סבל מהדלפות ספויילרים. בחודש האחרון פרטי עלילה של Gotham Knights הרסו לשחקנים את הטוויסט הגדול כמעט חודש לפני שהמשחק שוחרר, וגם המפתחים של A Plague Tale: Requiem הזהירו את המעריצים מפני סרטוני משחקיות שדלפו לרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully