וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל אקס בוקס רוצה שקול אוף דיוטי יגיע לנינטנדו סוויץ'

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 27.10.2022 / 15:58

פיל ספנסר מרגיע פעם נוספת את מעריצי פלייסטיישן, ולא שולל את האפשרות שסדרת המשחקים תגיע לקונסולה הניידת של נינטנדו לאחר שרכישת אקטיוויז'ן-בליזארד תאושר

בזמן שרכישת אקטיוויז'ן-בליזארד על ידי מיקרוסופט נבחנת על ידי גורמים רגולטורים וסוני מנסה למנוע מקול אוף דיוטי להפוך לכותר בלעדי לאקס בוקס, פיל ספנסר כבר משתעשע עם הרעיון ליום שבו העסקה תאושר.

בשביל להרגיע את המעריצים, מנכ"ל אקס בוקס ציין פעם נוספת שקול אוף דיוטי ישאר בפלייסטיישן גם לאחר אישור הרכישה, וציין שהיה מעוניין לראות את המותג גם על הקונסולה השלישית בשוק: הנינטנדו סוויץ'.

ספנסר התראיין לטום וורן ממגזין The Verge והגיב: "קול אוף דיוטי ישאר זמין בפלייסטיישן. אני אשמח לראות אותו גם על הסוויץ', ואני אשמח לראות אותו משוחק על כמה שיותר מסכים. המטרה שלנו היא לתת לקול אוף דיוטי את הטיפול של מיינקראפט (שזמין לכל הקונסולות)".

האם קול אוף דיוטי הוא משחק שבאמת מתאים לקונסולה הניידת של נינטנדו?

זו בטח לא תהיה הפעם הראשונה שקול אוף דיוטי הופיע על הקונסולות של נינטנדו. המשחק האחרון היה Ghosts משנת 2013 ששוחרר ל-Wii U. למרות הרצון הטוב של ספנסר להפוך את קול אוף דיוטי לנגיש עבור עוד קהל שחקנים, לא בטוח שקונסולת הסוויץ' תוכל לסחוב כמו שצריך את המשחק מבלי לפגוע קשות בחוויית המשחק. הקונסולה הצליחה להריץ משחקי יריות כמו DOOM Eternal, אך השחקנים בהחלט לא זכו לאותה החוויה של הקונסולות או המחשב.

למרות שהחומרה של הסוויץ' נחשבת להרבה פחות חזקה מזו של קונסולות הפלייסטיישן 5 והאקס בוקס Series X, היא כבר הוכיחה את עצמה ואת הכוח שלה, שנמצא במשחקים הבלעדיים והייחודיים שהחברה ידועה בהם: משחקי מריו, זלדה, פוקימון ושאר המותגים שבנתה ופיתחה לאורך השנים. הסוויץ' אמנם כולל לא מעט משחקי צד שלישי, אך הם פחות הדגש כשהשחקנים רוכשים את הקונסולה.

אי אפשר גם להתעלם מנסיונות עבר להעניק גרסאות ניידות למשחקי רשת כמו Overwatch או Apex Legends, שלא בהכרח צלחו על הסוויץ' וזכו לביקורות מאוד לא מחמיאות. כנראה שקונסולת הסוויץ' היא הבית הטבעי של קול אוף דיוטי, אבל דבר לא שולל את העתיד. אולי בקונסולה הבאה שנינטנדו תשווק.

Call of Duty: Modern Warfare 2. Activision, אתר רשמי
לא בטוח שקונסולת הסוויץ' היא הבית הטבעי של משחקי קול אוף דיוטי. לפחות לא כרגע/אתר רשמי, Activision

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully