וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורטל קומבט חוזר עם כותר חדש למובייל ב-2023

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 23.10.2022 / 12:57

חטיבת המשחקים של האחים וורנר מכריזה על Mortal Kombat: Onslaught, אבל מי שציפה למשחק מכות מסורתי עשוי להתאכזב

Mortal Kombat: Onslaught. WB Games, אתר רשמי
Mortal Kombat: Onslaught/אתר רשמי, WB Games

בזמן שהמעריצים מחכים למשחק החדש בסדרה, חטיבת המשחקים של האחים וורנר מכריזה על משחק חדש שיגיע אל מכשירי המובייל - Mortal Kombat: Onslaught. המשחק יפותח על ידי NetherRealm Studios שאחראים על המותג האלמותי והוא ישוחרר במהלך שנת 2023.

למי שציפה למשחק מכות מסורתי עשוי להתאכזב מעט. Onslaught הוא לא משחק מכות, ומוגדר בתור "משחק תפקידים בזמן אמת בו השחקנים יבנו את הקבוצה שלהם ממגוון הדמויות של המותג וישתתפו בקרבות נגד שחקנים אחרים". מעבר לתמונת הארט שאתם יכולים לראות בכותרת, טרם נחשפו תמונות או טריילרים, ונכון לעכשיו מדובר בהכרזה ראשונית.

זהו לא יהיה המשחק המובייל הראשון של מורטל קומבט. ב-2015 שוחררה גרסת המובייל של המשחק, ואחריה גרסה נוספת המבוססת על מורטל קומבט X. שניהם נחשבו למשחקי מכות מסורתיים שהותאמו עבור מכשירי המובייל.

שני המשחקים זכו להצלחה ענקית וליותר מ-150 מיליון הורדות במכשירי האנדרואיד וה-iOS, והתכנון מצד חטיבת המשחקים של האחים וורנר הוא להמשיך לשחרר עוד משחקי מובייל, כאלו שגם יאפשרו מוניטיזציה מסודרת על המשחק בעתיד. אז איך משחק תפקידים של מורטל קומבט במובייל יכול להראות? נמשיך לעדכן כשפרטים נוספים ישוחררו בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully