וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר עשור: קונאמי סוף סוף מחזירה את Silent Hill מהמתים

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 20.10.2022 / 11:53

רימייק למשחק השני, שלושה משחקים חדשים, סרט חדש, וסדרת סטרימינג אינטראקטיבית. כל ההכרזות מהשידור שהוקדש לסדרת משחקי האימה האייקונית

בעשור האחרון השתררה דממה בכל הנוגע לגבי Silent Hill, והמעריצים פחות או יותר התחננו מצד קונאמי שתחזיר את המותג לחיים. הכל השתנה אתמול בערב כשקונאמי קיימה שידור מיוחד ברשת שהוקדש כולו לסדרת משחקי האימה, והמעריצים קיבלו כמה הכרזות מעניינות, חלקן אף מאשרות חלק מהשמועות שהחלו לצוץ ברשת בשנים האחרונות. מה היה לנו?

צפו בשידור המלא

רימייק ל-Silent Hill 2

הכותרת אומרת הכל. הרימייק לאחד המשחקים האייקוניים בסדרה יפותח על ידי Bloober Team, שגם עבדה על מותחני אימה כמו The Medium, Layers of Fear והמכשפה מבלייר. הרימייק ירוץ על מנוע המשחק Unreal 5, והמפתחים טוענים כי הם בונים מחדש לא מעט אלמנטים ומכניקות ומתאימים אותם לימינו, כולל מערכת הקרב או זווית המצלמה, שתהיה קרובה יותר אל השחקנים בשביל "להכניס אותם אל אווירת המשחק", לטענתם. הרימייק יבנה ישוחרר למחשב ובקונסולות יהיה בלעדי לפלייסטיישן 5 במשך השנה הראשונה, שאחריה ישוחרר גם לאקס בוקס Series X.

Silent Hill Townfall

משחק חדש שהוכרז בפיתוח של המפתחת הסקוטית NoCode. לא יותר מידי פרטים נחשפו על המשחק המסתורי הזה, אך במאי המשחק ג'ו מקליין, טוען כי מדובר במשחק "המכבד את המקור, אך עדיין מנסה משהו שונה וחדש".

Return to Silent Hill

המשך ישיר לסרט מתחן האימה הפסיכולוגי ב-2006 מגיע למסך הגדול בקולנוע, שיביים אותו הבמאי מהסרט הראשון כריסטוף גנס. נכון לעכשיו הסרט עוד בתהליכי צילום ראשוניים, אבל קיבלנו טיזר-טריילר קטנטן בשביל לשמר את רכבת ההייפ.

Silent Hill Ascension

קונאמי מתארת את הפרוייקט בתור "סדרה סטרימינג אינטראקטיבית בזמן אמת", בזמן ששחקנים יוכלו לצפות בעלילה המשחק ולשנות פרטים ואלמנטים. קצת מטשטש את הגבולות בין סדרה למשחק, וכנראה מדובר בשילוב של השניים. על הפרוייקט המסתורי אחראים צוות ההפקות של הבמאי ג'יי ג'יי אברהמס, ביחד עם המפתחת שאחראית על Dead by Daylight.

Silent Hill f

ולסיום, קונאמי חתמה את האירוע עם טריילר למשחק מולטיפלייר חדש בסדרה שיתקיים בתקופת יפן בשנות השישים. על הפיתוח אחראים הצוות שהביא לנו Resident Evil Resistance.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully