וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק Gotham Knights יוגבל ל-30 FPS בקונסולות

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 15.10.2022 / 14:56

חטיבת המשחקים של האחים וורנר מודיעה שהמשחק החדש לא יציע מצבי תצוגה שונים, וקצב הפריימים ינעל על מנת שיוכלו להבטיח חווית Co-Op חלקה

לכל שחקני הקונסולות שתיכננו על המשחק Gotham Knights, יש לנו חדשות שעשויות להשפיע על ההחלטה שלכם האם לרכוש את המשחק בהשקה: המשחק יהיה נעול על 30 פריימים לשנייה (FPS) עבור קונסולות הפלייסטיישן 5 והאקס בוקס Series X\S, והוא לא יציע מצבי תצוגה שונים (Performance Mode) שיאפשרו לכם לשחק עם האיכות.

ההודעה הגיעה דרך עמוד הדיסקורד של המשחק, ונציגות של חטיבת המשחקים של האחים וורנר טענה שזו תהיה הדרך היחידה לאפשר חווית Co-Op חלקה ללא תקלות בין השחקנים. נכון להשקה שחקנים יוכלו לשחק רק עם עוד שחקן נוסף את הקמפיין העלילתי, והאפשרות לעד ארבעה שחקנים תתווסף רק חודש לאחר ההשקה, ב-29 בנובמבר.

כך נכתב בהודעה הרשמית: "נוכח חלק מהפיצ'רים שכלולים במשחק, כמו חווית Co-Op מלאה בעולם פתוח ומפורט, זה לא מצב שבו מורידים את הרזולוציה ומקבלים קצב פריימים גבוה יותר. מהסיבה הזו אין לנו אפשרות להחלפת ביצועים\איכות והמשחק ירוץ על 30 פריימים לשנייה בקונסולות".

מאז שהפלייסטיישן 5 והאקס בוקס Series X\S שוחררו לשוק התווספו למשחקים גם מספר אפשרויות למצב תצוגה. הסרה של האפשרויות הללו בהחלט עשויה לפגום בהנאה של לא מעט שחקנים, שככל הנראה לא יהיו מוכנים לחזור אחורה. עוד לא ברור האם העניין ייפתר בעדכונים בעתיד.

Gotham Knights יתקיים ביקום של בטמן (אך אינו מתקשר ישירות למשחקי "ארקהם" ששוחררו עד היום) וישים דגש על משפחת העטלף. השחקנים ישלטו בדמויותיהם של נייטווינג, באטגירל, רובין והד הוד לאחר שהגיבור נהרג בפיצוץ מסתורי, ויאלצו להתמודד עם ארגון הפשע המסתורי Court of Owls שמנסה להשתלט על העיר גות'הם. המשחק ישוחרר למחשב האישי, לפלייסטיישן 5 ולאקס בוקס Series X\S.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully