וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד כותר בלעדי לפלייסטיישן מגיע לפלטפורמה מתחרה

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 12.10.2022 / 13:40

איירון מן VR ישוחרר למטא קווסט 2 בנובמבר הקרוב

Iron Man VR/Meta Quest

משחק המציאות המדומה של איירון מן הוא כותר בלעדי של סוני ששוחרר לפלטפורמת ה-PS VR עוד בדור הקודם, וב-3 בנובמבר הוא מגיע גם לפלטפורמות מציאות מדומה נוספת: משקפי המטא קווסט 2. ההכרזה נעשתה במהלך אירוע מטא קונקט אתמול בערב, שנועד לקדם את טכנלוגיית המציאות המדומה והשילוב שלה במטאוורס בעתיד.

בישיבה המשקיעים ממאי האחרון סוני ציפתה להכנסות של 300 מיליון דולר במהלך שנת הכספים הקרובה. כחלק מהצעדים שלה להגיע ליעד היא החליטה להמשיך ולהתמקד בשיחרור המשחקים הבלעדיים שלה גם לנתח שוק שלא היה זמין בעבר - המחשב האישי. את איירון מן VR היא הפיצה במקור, ועכשיו נראה שהיא קורצת גם לפלטפורמות נוספות.

את המשחק פיתחה חברת Camouflaj שגם נרכשה לאחרונה על ידי מטא. באותו האירוע הוכרז כי פלטפורמת הגיימינג בענן של אקס בוקס תגיע למטא קווסט 2, וגם המחיר הלא אטרקטיבי של הקווסט פרו - כ-1500 דולר.

צעד שיעזור למציאות המדומה להתבסס ולהתפתח

למרות קהילת משחקים פוריה ומשקפי מציאות מדומה שהפכו לזולים יותר, התחום עוד לא פרץ ולא נחשב לנפוץ כמו טרנדים אחרים בתעשייה. היום שבו נראה משחקי מציאות מדומה בצורה יותר קז'ואלית הוא בלתי נמנע. הרי בסופו של דבר הטכנולוגיה תהפוך ליותר זולה ונגישה וזו רק שאלה של זמן.

השוק יוכל להמשיך לגדול ולהתפתח ככל שהמפתחות והמפיצות יציעו את המשחקים על כמה שיותר פלטפורמות. כמובן שסוני מתכננת להשיק בחודשים הקרובים גם את פלטפורמת המציאות המדומה שלה - ה-PS VR 2, שרק יעזור לבסס את המעמד של מציאות מדומה בתור גיימינג קז'ואלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully