וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מסי, ניימאר ופוגבה בדרך לקול אוף דיוטי

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 10.10.2022 / 21:55

Warzone 2 יושק בסמוך למונדיאל בקטאר, וזו לא תהיה הפעם הראשונה שאקטיוויז'ן משתפת פעולה עם מפורסמים

קול אוף דיוטי Modern Warfare 2 יגיע אלינו לקראת סוף החודש הקרוב וכבר מתחילות לצוץ שמועות ברשת לגבי כמה כוכבים שעשויים להופיע בתור דמויות במצב האונליין של המשחק. ולשם שינוי לא מדובר בדמויות פיקטיביות כפי שהיה בעבר, אלא בכמה מהכדורגלנים הגדולים בעולם.

דיווח של Insider Gaming חשף בפנינו רשימת Operators שיגיעו למשחק השנה, ובין כל השמות אפשר למצוא את ניימאר, מסי, ופול פוגבה. נכון לעכשיו מדובר בדיווח ראשוני, ואנו מחכים להכרזה רשמית מצד אקטיוויז'ן שתאשר את הידיעה. ניימאר ידוע בחיבתו לגיימינג, ולא אחת שידר את עצמו משחק בפורטנייט, קול אוף דיוטי, קאונטר סטרייק ואפילו Among Us.

קול אוף דיוטי Warzone 2 צפוי לצאת ב-16 בנובמבר, ובהתחשב בעובדה שמדובר בשנת מונדיאל, אנחנו לא נתפלא אם מדובר באמת. זו בהחלט תהיה חתיכת השקה עבור שני המשחקים. עוד לא ברור כיצד הכדורגלנים יתפקדו במשחק, אך אנחנו מניחים שהם יזכו לאנימציות וסקינים יחודיים משלהם.

קול אוף דיוטי Warzone מרענן לא מעט את העניינים עם תוכן ועונות חדשות כל כמה חודשים, ואפילו סיפק מספר דמויות מוכרות מעולם הקולנוע כמו ג'ון מקליין (ברוס ויליס, מת לחיות) ורמבו, ובמאי האחרון אף שילב את גוזילה וקינג קונג לתוך מפות המשחק.

נראה שאקטיוויז'ן מעוניינת לקחת את קול אוף דיוטי הולך בדרכם של משחקי באטל רויאל אחרים כמו פורטנייט או PUBG, ומתחילה לקיים יותר ויותר שיתופי פעולה עם מותגים מוכרים. לא מין הנמנע להסיק שאקטיוויז'ן מכוונת להפוך את קול אוף דיוטי למשחק מטאוורס שיקיים יותר ויותר אירועים ופעילויות חברתיות בתוך המשחק, ממש כמו שפורטנייט מקיים הופעות ושיתופי פעולה עם אמנים ומותגים מוכרים.

קול אוף דיוטי תופס לא מעט כותרות בחודשים האחרונים מכיוון ורכישת אקטיוויז'ן-בליזארד על ידי מיקרוסופט ממתינה לאישור ונבחנת על ידי גורמים רגולטורים שונים ברחבי העולם. סוני מנסה לטרפד את העסקה ופונה אל אותם גופים (כמו משרדי התחרות והכלכלה של ברזיל ואנגליה) בבקשות שלא לאשר את העסקה, מכיוון שהיא טוענת שבלעדיות של מותג כמו קול אוף דיוטי עבור קונסולת האקס בוקס תהיה מכה כואבת שתשפיע על בחירת הקונסולות והמכירות בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully