וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריילר הראשון לסרט של סופר מריו כאן, והוא לא מאכזב

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 7.10.2022 / 1:27

נינטנדו מספקת הצצה ראשונה לסרט האנימציה באורך מלא שיבוסס על אחד מהאייקונים הכי גדולים בעולם הגיימינג

צפו בטריילר הראשון לסרט של האחים סופר מריו (2023)

The Super Mario Bros. Movie - Official Teaser Trailer/Universal Pictures

עברו יותר משבע שנים מאז שאולפני אילומיניישן (שאחראים גם על המיניונים וגנוב על הירח) הכריזו על שיתוף פעולה עם נינטנדו והפקת סרט אנימציה על אחד ממותגי הגיימינג הכי אייקוניים אי פעם: סופר מריו. אתמול בלילה, בין חמישי לשישי (6.10) חברת נינטנדו קיימה אירוע דיירקט ששודר גם בכנס קומיקון וחשפה בפנינו טריילר ראשון לסרט בכיכובם של כריס פראט בתור מריו, וג'ק בלאק בתור באוזר. צפו בטריילר בנגן המצורף בראש הידיעה>>>

הניסיון האחרון של נינטנדו להביא את מריו למסך הגדול היה בשנות התשעים בסרט הלייב אקשן הכושל עם בוב הוסקינס, והקשר בינו לבין המשחקים הצבעוניים ומלאי הדמיון של נינטנדו היה מקרי בהחלט. ידוע שנינטנדו "נכוותה" מהמקרה, ונזהרה מאוד שלא לתת את המותגים שלה לכל אולפן שידרוש מחשש שלא יצליחו להעביר את הקסם והמהות של הדמויות האהובות שלהם.

אולפני אילומניישן עבדו צמוד ביחד עם נינטנדו על הסרט, ושיחררו לפני כיומיים פוסטר שעשה לא מעט טיזינג. הטריילר נותן לנו הצצה אל ממלכת הפטריות ולדמויותיהם של באוזר, מריו, טוד, ולבסוף אנחנו מקבלים גם מבט חטוף אל הצלע השנייה באחים מריו - לואיג'י.

התוצאה נראית כמו גרסה מאוד נאמנה לאנימציות של מריו במשחקים לאורך השנים מאז שעבר לתלת מימד - רק עם תקציב הוליוודי וכל השאבנג. נראה שבנינטנדו למדו כבר מזמן את מה שסגה חוותה על בשרה לפני מספר שנים עם סוניק הקיפוד - שניסו להציג גרסה ריאליסטית שלו בסרט הלייב אקשן, וחטפו ביקורות קשות מצד השחקנים והקהילה שגרמו לקיפוד לשנות את העיצוב למראה שיותר נאמן למקור.

מנינטנדו לא אחת נמסר שהעולם של מריו "עשיר ויצירתי מידי" עבור לייב אקשן, ולכן החליטו לדבוק באנימציית תלת מימד. נראה שההחלטה השתלמה. כל גיימר שגדל על משחקי סופר מריו יתרגש אפילו קצת מלצפות בדמות כל כך אייקונית על המסך הגדול - והניסיון להשקיע ולדייק מורגש. עכשיו רק נקווה שההשפעה של נינטנדו על הסרט תורגש, ולא של אולפני אילומיניישן והמיניונים.

The Super Mario Bros. Movie. Universal Pictures, אתר רשמי
The Super Mario Bros. Movie/אתר רשמי, Universal Pictures

לצד כריס פראט וג'ק בלאק יככבו גם אניה טיילור-ג'וי בתור הנסיכה פיץ', צ'ארלי דיי בתור לואיג'י, קיגן מייקל קי בתור טוד, וסת' רוגן בתור דונקי קונג. הסרט ישוחרר לבתי הקולנוע ב-7 באפריל 2023.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully