וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באפ טכנולוגיות תשיק כרטיס אשראי לגיימרים בשיתוף ישראכרט

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 6.10.2022 / 15:35

יאפשר לחברי המועדון לצבור נקודות בכל קנייה וליהנות מהטבות ייחודיות ברשתות שונות בארץ

חברת באפ טכנולוגיות, שפיתחה ומתפעלת פלטפורמת מועדון לקוחות לגיימרים ברחבי העולם והונפקה לפני שנה בבורסה בת"א, ממשיכה להאיץ את פעילותה ולהרחיב את ערוצי ההכנסה שלה. החברה הודיעה על חתימת הסכם עם חברת ישראכרט להקמה ותפעול של מועדון לקוחות משותף, במסגרתו תנפיק ישראכרט כרטיס אשראי תחת המותג 'BUFFPAY' - כרטיס אשראי לגיימרים, אשר ישמש את משתמשי פלטפורמת באפ בישראל.

בהתאם להסכם, תקופת ההתקשרות בין הצדדים תעמוד על חמש שנים והיא תתחדש לתקופות נוספות בנות שלוש שנים כל אחת. במהלך תקופת ההסכם, הצדדים יחלקו ביניהם את ההכנסות שינבעו מפעילות חברי המועדון בכרטיסי האשראי, וזאת בשיעור שהוסכם, המשתנה על פני תקופת ההסכם, כתלות בהיקפי הפעילות ובמספר כרטיסי האשראי שיונפקו.

כמו כן, בהתאם להסכם, תהיה באפ זכאית לתשלומים נוספים שנקבעו בהסכם, לרבות תשלום בגובה 4 מיליון שקל, ומענק מותנה בהגעה ליעד כרטיסים פעילים והיקף שימוש בכרטיס פעיל כפי שנקבע, אם וככל שיושגו במהלך תקופת ההסכם.

BUFF Game. BUFF, אתר רשמי
BUFF Game/אתר רשמי, BUFF

כרטיס ה-BUFFPAY, מתפקד ככרטיס אשראי חוץ בנקאי לכל דבר ועניין והוא מאפשר לחברי מועדון באפ לבצע רכישות בחנויות וכן למשוך כספים מכספומטים. משתמשי פלטפורמת באפ אשר יעשו שימוש בכרטיס יוכלו ליהנות מצבירת נקודות (Buff Points) והטבות מיוחדות שאותן הם יוכלו להמיר במרקט פלייס של החברה במוצרים הרלוונטיים לגיימרים כמו מחשבים, מוצרי גיימינג, משחקים חדשים, סקינים, ועוד מוצרים ייעודים לגיימרים.

כרטיס ה-BUFFPAY הוא כרטיס מועדון ייחודי הפונה לגיימרים מכל הגילאים ועונה לכל צרכיהם: ממוצרים דיגיטלים, מוצרי גיימינג, ועד להזמנת אוכל וכרטיסי מתנה אותם יוכלו לממש במגוון רשתות. יחד עם זאת, הכרטיס הינו פתרון אידיאלי להורים הרוצים לנהל ולבקר אחר הוצאות ילדיהם.

בהתאם לנתונים פומביים, נכון לסוף שנת 2021 פעלו בעולם כ-3.2 מיליארד גיימרים, עם תעשייה בשווי שוק של מעל ל- 189 מיליארד דולר. בנוסף, על פי נתונים של ESA, הגילאים של הגיימרים נעים בין ילדים מתחת לגיל 18 ועד גיל 70 ומעלה כש- 68% מהמבוגרים בארה"ב הם גיימרים, בעוד ש-70% מהילדים האמריקאים בני 18 ומטה.

BUFF Game. BUFF Game, אתר רשמי
BUFF Game/אתר רשמי, BUFF Game

עילי דה-בר מנכ"ל באפ טכנולוגיות: "השקת כרטיס האשראי בארץ עם שחקנית מובילה כישראכרט הינה צעד משמעותי בהרחבת פעילותה של החברה, אשר לראייתנו עשוי להוות מנוע צמיחה חזק לשנים הבאות. לאחר השקת מועדון הלקוחות בארצות הברית בשיתוף פעולה עם Visa, החדירה לשוק הישראלי מהווה צעד נוסף בחדירה לשווקים נוספים."

"כרטיס האשראי הייחודי ישמש כאמצעי חשוב לגיוס משתמשים נוספים לפלטפורמה של באפ וככלי להגדלת נאמנותם של משתמשי הפלטפורמה הקיימים. כמו כן, לצד זאת, הכרטיס יהווה ערוץ הכנסות ישיר נוסף לחברה שעשוי להיות בעל פוטנציאל משמעותי. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם חברת ישראכרט, ומאמינים כי יחד נוכל להביא את מועדון הלקוחות הראשון בארץ הפונה לקהל הגיימרים, הצעיר ברובו, להישגים מדהימים".

בדצמבר האחרון השיקה באפ בארה"ב כרטיס דומה. הנפקת הכרטיס בישראל תעמיק את הקשר עם לקוחות החברה הרלבנטיים, ישמש כאמצעי שיווקי לגיוס לקוחות נוספים וכן מהווה ערוץ הכנסות נוסף לחברה בהתאם לשימוש הלקוח בכרטיס.

מייסדי באפ טכנולוגיות- ימין לשמאל- אופיר שרעפי, עילי דה-בר, אופיר גרטנר. אילן ספירא,
מייסדי באפ טכנולוגיות- ימין לשמאל- אופיר שרעפי, עילי דה-בר, אופיר גרטנר/אילן ספירא
  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully