וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר בהשקה: Overwatch 2 חווה מתקפה שמנעה משחקנים להתחבר

מתן בנישי

6.10.2022 / 13:30

מתקפת DDoS השביתה את שרתי המשחק ועשרות אלפי שחקנים דיווחו ברשת על ניתוקים וזמני המתנה שנמשכו שעות

Overwatch 2 Launch Trailer/Blizzard

Overwatch 2 , משחק ההמשך לכותר היריות הקבוצתי של בליזארד שוחרר ביום שלישי האחרון (4.10) לאחר תקופה ארוכה של ציפייה מצד השחקנים, וכבר בשעות ההשקה הראשונות שלו שרתי המשחק ספגו מתקפת DDoS (התקפת מניעת שירות, או באנגלית distributed denial-of-service attack) שמנעו מעשרות אלפי השחקנים להתחבר למשחק.

התופעה נמשכה גם אל יום רביעי למחרת (יום כיפור אצלנו בארץ) ושחקנים מכל העולם (ולא רק ישראל) דיווחו שהם תקועים במסך הטעינה הראשי של המשחק וממתינים שעות על גבי שעות להתחברות לתפריט הראשי. במסך הטעינה היה אפשר לראות עוד אלפי שחקנים שממתינים בתור, והמספרים רק גדלים.

מעט השחקנים שכן הצליחו להתחבר, חוו ניתוקים פתאומיים בזמן משחק. עבור שחקנים תחרותיים שמשחקים ב-Ranked מדובר במכה קשה במיוחד, מכיוון וניתוק נחשב כהפסד שמשפיע על דירוגם בטבלה. אלו שכן הצליחו לשחק התלוננו על משחק שמרגיש "לא אפוי" עם לא מעט באגים או תפריטים מבלבלים ובעייתיים (UI\UX).

Overwatch 2 DDoS attack. Blizzard, צילום מסך
יותר מ-20,000 שחקנים המתינו להתחבר ל-Overwatch 2/צילום מסך, Blizzard

נשיא בליזארד, מייק יבררה, התייחס בטוויטר למתקפה בטוויטר, וציין כי הם עושים כל שביכולתם לצמצם את התופעה ולנהל אותה בהתאם. נכון לכתיבת שורות אלו המשחק יותר נגיש, ונראה שהעומס על השרתים השתחרר. זו לא הפעם הראשונה שהשרתים של בליזארד חווים מתקפת DDoS. בעבר גם שרתי World of Warcraft ו-Overwatch הראשון הושבתו באותה הדרך.

עוד לפני ההשקה Overwatch 2 חטף ביקורת מצד הקהילה, שהתלוננה על תיחזוק כושל או חוסר בעדכונים משמעותיים למשחק הראשון. רבים מהשחקנים טענו שבליזארד איפשרה ל-Overwatch הראשון "למות" בזמן שהיא שומרת את כל החידושים למשחק השני, אך גם למשחק הזה הקהילה חיכתה יותר משלוש שנים מרגע שהוכרז.

אבל למרות הטענות, שחקנים רבים יודעים כי זוהי ככל הנראה ההתחלה ובליזארד לא מתכוונת לפשל עם Overwatch 2. המשחק כן מקבל ביקורות משבחות באתרים השונים, ושחקנים חוזרים לשחק עכשיו כשסוף סוף יש תוכן חדש במשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully