וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

PS PLUS: המשחקים החינמיים לחודש אוקטובר נחשפו

מתן בנישי

29.9.2022 / 14:14

מירוצי-צעצועים, גיבורי על שהולכים מאכות, ו-FPS שמשלב אסטרטגיה

PS PLUS october 2022. Sony, אתר רשמי
PS PLUS october 2022/אתר רשמי, Sony

כמו בכל חודש חברת סוני מפרסמת באתא הרשמי שלה את המשחקים החינמיים שמנויי המסלול הרגיל ב-PS PLUS יקבלו בחודש הבא, ויהיו זמינים להורדה החל מיום שלישי, ה-4 באוקטובר, ועד יום שני ה-31 באוקטובר.

Hot Wheels Unleashed לפלייסטיישן 4 ו-5

משחק המירוצים בו השחקנים ינהגו ברכבים המיניאטורים שמבוססים על ליין הצעצועים הפופולארי. המשחק כולל גם מצבי משחק כמו מצבי קריירה, ועורך שלבים כדי שתוכלו לעצב מסלולים בהתאמה אישית. הוא תומך גם בחווית מולטיפלייר של עד 12 שחקנים במסלול, או במצב של מסך מפוצל לחווית כורסה עם החברים.

Hot Wheels Unleashed. Sony, אתר רשמי
Hot Wheels Unleashed/אתר רשמי, Sony

Injustice 2 לפלייסטיישן 4

משחק המכות של Netherealm (יוצרי מורטל קומבט) מציגים את משחק ההמשך שפיצל את גיבורי יקום DC לשתי קבוצות וגרם להם להכנס לזירות קרב מדממות. משחק הבסיס מכיל 28 גיבורים שונים (ועוד 10 כ-DLC) שמציגים גרסאות אלטרנטיביות של הגיבורים והנבלים מתוך הקומיקסים של DC.

Injustice 2. Sony, אתר רשמי
Injustice 2/אתר רשמי, Sony

Superhot לפלייסטיישן 4

משחק יריות יחודי שמטשטש את הגבול בין אקשן לבין אסטרטגיה: Superhot הוא משחק שהזמן זז בסלואו מושן, אבל רק רק ברגע שהשחקנים זזים בעצמם. אין תחמושת מפוזרת בזירה ואין מד חיים שמתמלא בעצמו. יש רק אתכם, השחקנים, בחדר מלא באוייבים שמקיפים אתכם. התחמקו מכדורים שורקים ונטרלו יריבים עם במשחק אקשן שלא עוצר, אלא אם אתם עוצרים.

Superhot. Sony, אתר רשמי
Superhot/אתר רשמי, Sony

שחקנים שעוד לא הספיקו להוריד את המשחקים של חודש שעבר, Need for Speed Heat, Granblue Fantasy: Versus ו-Toem יוכלו לעשות זאת עד יום שני ה-3 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully