וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר, ובגדול: כנס E3 2023 יתקיים במתכונת פיזית

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 28.9.2022 / 15:49

ויש גם תאריכים

בחודשים האחרונים קיבלנו את הידיעה שכנס הגיימינג החגיגי E3 בוטל לחלוטין לשנת 2022, והוא לא יתקיים כלל גם לא כאירוע מקוון, אבל עכשיו הזמן לקאמבק. אירוע הגיימינג הענק יחזור בקיץ 2023, ולראשונה מאז E3 2019 יתקיים גם במתכונת פיזית בבית הקבוע שלו: מרכז הכנסים בלוס אנג'לס.

E3 2023 יתקיים בתאריכים 13 - 16 ביוני ויכלול שני מתחמים המיועדים לעיתונאים ומבקרים. שני הימים הראשונים יוקדשו לאנשי עסקים ועיתונאים, וביום השלישי יפתח המתחם גם עבור המבקרים והצרכנים שאינם קשורים לתעשייה.

מאז פרצה מגיפת הקורונה לחיינו, ספג הכנס לא מעט דחיות ותקלות. הוא בוטל לחלוטין בשנת 2020 עם פרוץ המגיפה, ובשנת 2021 הוא התקיים במתכונת דיגיטלית ושודר כאירוע ברשת עבור הצופים ברחבי העולם. כאמור, האירוע בוטל גם השנה (2022), ורבים תהו מה יהיה עתידו של הכנס, שנחשב עבור רבים כמסורת ארוכת שנים בתעשייה.

עד היום E3 נחשב לאחד מהכנסים הגדולים ביותר בעולם הגיימינג, ובמשך שנים רבות איגד תחתיו את כל המפתחות והמפיצות שחשפו במהלכו את כל הפיתוחים והחידושים בארסנל שלהן - בין אם מדובר בטריילרים למשחקים חדשים או חשיפת טכנולוגיות חדשות.


בשנים האחרונות עלו לא מעט טענות על חשיבותם של כנסים כמו E3 או Gamescom. לא מעט חברות ומפיצות הבינו כי הן אינן צריכות לחלוק את אור הזרקורים בבמות השונות, והחליטו לקיים שידורים משלהן במהלך השנה. דוגמאות בולטות לכך הן סוני, EA, ונינטנדו.

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג
  • e3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully