וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטפליקס מכריזה על הקמת חברה חדשה לפיתוח משחקים

מתן בנישי

28.9.2022 / 13:11

שירות הגיימינג של החברה גדל וענקית הסטרימינג מתכוונת לפתח משחקי קז'ואל משלה ללא פרסומות או רכישות פנימיות

חברת נטפליקס פתחה בשנה האחרונה את שירות הגיימינג שלה והיא מאפשרת למנויים גישה למשחקים קז'ואלים, בעיקר למובייל, ישירות מתוך האפליקציה.

כעת נראה שענקית הסטרימינג מתכוונת להמשיך להרחיב את המהלך שביצעה והיא מכריזה על הקמת סטודיו חדש לפיתוח משחקים שימוקם בפינלנד.

מי שיהיה אחראי על ניהול המפתחת החדשה הוא מרקו לסטיקה, שעבד לשעבר ב-EA וזינגה. מנטפליקס נמסר כי שהמטרה של הסטודיו החדש היא ליצור משחקים איכותיים ברמה גבוהה, ללא פירסומות או מיקרו-רכישות.

Netflix Games Gaming. Netflix, אתר רשמי
Netflix Games Gaming/אתר רשמי, Netflix

עד עכשיו המשחקים שנטפליקס סיפקה בשירות המשחקים שלה הם משחקים צד שלישי שזמינים גם בפלטפורמות כמו גוגל פליי או ה-App Store.

גם משחקים שהיו מבוססים על מותגים שלה (כמו "דברים מוזרים" או מראה שחורה: בנדרסנאץ'") נחשבו למשחקים שפותחו על ידי מפתחות חיצוניות. זו למעשה תהיה טבילת האש הראשונה של נטפליקס בניסיון לפתח משחקים משלה.

הידיעה הזו מגיעה לאחר שנה קשוחה במיוחד עבור נטפליקס, שראתה ירידה של 60% במניה שלה ב-2022, ולמרות שעבור רבים הצעד מרגיש תמוה ולא קשור, לא מעט אנליסטים בתעשייה טוענים כי מדובר בצעד שזו החברה חושבת לטווח הארוך.

Arcane. Netflix, אתר רשמי
נטפליקס לא זרה לעולם הגיימינג: Arcane היא דוגמא בולטת לסדרת נטפליקס המבוססת על משחק שזכתה לביקורות משבחות/אתר רשמי, Netflix

למרות שעוד ועוד שירותי סטרימינג צצים לאורך השנים ומהווים תחרות ישירה לנטפליקס, בחברה לא מודאגים מאפל טיוי, דיסני פלוס, HBO מקס או אמאזון פריים, וציינו בעבר כי התחרות שלהם נובעת בעיקר ממשחקים כמו פורטנייט.

נטפליקס ממש לא זרה לעולם הגיימינג, והיא כבר הפיקה לא מעט סדרות שמבוססות על משחקים: Dota, League of Legends, סייברפאנק 2077, Castlevania, טקן, Cuphead, או סדרת הפנטזיה The Witcher הן רק חלק מהרשימה, והיד עוד נטוייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully