וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצ'יטרים חוגגים בקול אוף דיוטי, והמשחק עוד לא הושק

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 25.9.2022 / 8:06

זו ממש לא הפעם הראשונה שחווית המשחק של השחקנים נהרסה עוד בשלבי הבטא

Call of Duty: Modern Warfare 2 Trailer/Activision

סןף השבוע האחרון היה השבוע השלישי שבו הבטא של קול אוף דיוטי נפתחה, ואל שחקני הפלייסטיישן הצטרפו שחקני האקס בוקס ושחקני המחשב - וכשזה קרה הבלאגן התחיל והצ'יטרים נכנסו לתמונה. וכל זה חודש לפני ההשקה הרשמית של Modern Warfare II, ב-28 באוקטובר, או Warzone 2 ב-16 בנובמבר.

זה נשמע כאילו בסרט הזה כבר היינו, וזו ממש לא הפעם הראשונה שהצ'יטרים מוצאים את דרכם לתוך המשחק טרום ההשקה. זה קרה גם בהשקות של Vanguard משנה שעברה, וב-Black Ops Cold War לפני כשנתיים.

במהלך סוף השבוע פורסמו ברשתות החברתיות סרטונים שמציגים לנו שתופעת הצ'יטרים חזרה גם השנה ב-MWII, ו הם משתמשים ב-Wallhacks ו-Aimbots המאפשרים להם לאתר יריבים, להתמקד עליהם אוטומטית, ולירות בהם במדויק גם מעבר לקירות. שחקני הקונסולות בתגובה מכבים את האפשרות לקרוס פליי על מנת שלא להיתקל בצ'יטרים המשחקים במחשב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

אקטיוויז'ן מבטיחה שבהשקה המצב ישתפר

כל זה קורה למרות המאמצים של אקטיוויז'ן ו-Infinity Ward שהשיקו בשנה שעברה את RICOCHET - תכנת האנטי צ'יטרים של קול אוף דיוטי שאמורה לזהות את המשתמשים ברמת ה-kernel של המחשב. החברה לא מפסיקה להתגאות בתוצאות - אך בפועל היא לא מצליחה למגר את התופעה והיא סובלת ממנה בפעם השלישית ברציפות עוד לפני שהמשחק הושק.

באירוע קול אוף דיוטי NEXT שאקטיוויז'ן קיימה לפני כשבועיים היא הבטיחה כי היא תשפר את האבטחה של MWII ו-Warzone 2, ולאחר הביקורת הנוקבת של שחקנים בשנתיים החולפות לא נראה שהיא תהיה מעוניינת לחזור על הטעות. ניתן רק לחכות ולראות האם המצב ישתפר ברגע שהמשחקים ישוחררו באופן רשמי במהלך החודשיים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully