וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכוננים: קול אוף דיוטי Warzone במובייל נחשף

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 18.9.2022 / 16:50

אקטיוויז'ן מציגה טריילר חדש למשחק הבאטל בגרסה הניידת למכשירי האנדרואיד וה-iOS

צפו בטריילר של קול אוף דיוטי Warzone למובייל

Call of Duty Warzone Mobile/Activision

במהלך סוף השבוע האחרון חברת אקטיוויז'ן קיימה אירוע ענק וחגיגי בהשתתפות 150 גיימרים וסטרימרים, וחשפו בפנינו את החידושים שיגיעו לקול אוף דיוטי Warzone 2 ו-MW II, ביחד עם גרסת המובייל של Warzone, שתגיע במהלך שנת 2023 למכשירי האנדרואיד וה-iOS. צפו בטריילר ההכרזה בנגן המצורף בראש הידיעה>>>

Call of Duty Warzone Mobile. Activision, אתר רשמי
Call of Duty Warzone Mobile/אתר רשמי, Activision

גרסת המובייל תחזיר את השחקנים אל המפה האהובה - Verdansk. השחקנים ימצאו את כל הלוקיישנים האהובים עליהם: אולפני הטלוויזיה, תחנת הרכבת, הסכר, או הבסיס הצבאי. כולם שם כמו שהשחקנים זוכרים אותם. מאקטיוויז'ן נמסר כי הם עובדים על מפה בלעדית למובייל שתגיע בעתיד, בשם Al Mazrah.

משם השחקנים יוכלו לצפות לאותה חוויה שהם קיבלו מגרסת הקונסולות או המחשב: חווית באטל רויאל שתכלול עד 120 שחקנים, כשהשורד האחרון הוא המנצח. השחקנים יוכלו לבצע חוזים שיעניקו להם משימות צדדיות לבצע בתוך הסיבוב בשביל לקבל עוד XP, ויוכלו לאסוף כסף ולרכוש שידרוגים בתחנות רכישה. וכמובן שגם הגולאג חוזר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
Call of Duty Warzone Mobile. Activision, אתר רשמי
Call of Duty Warzone Mobile/אתר רשמי, Activision

הגרסה הזו נבניתה מחדש וכל חווית המשחק הותאמה עבור המכשירים הניידים: החל מהשליטה והתאמה שלה למסכי המגע, ועד לפיזיקה וכלי הנשק במשחק. מאקטיוויז'ן נמסר כי המשחק הותאם עבור כל סוגי השחקנים, בין אם שחקני מובייל הארדקור או שחקנים קז'ואלים שמעוניינים בסיבוב-שניים.

גרסת המובייל תחלוק את אותו ה-Battle Pass של MW II ו-Warzone 2 בקונסולות או במחשב, כך ששחקנים יוכלו לשחק ולפתוח אייטמים, וסקינים ותוכן עבור שלושת המשחקים במקביל. לדוגמא, אם השחקנים יפתחו Operator בגרסת המובייל, הם יוכלו לשחק איתו גם במחשב או בקונסולות, ולהיפך. המשחק יכלול גם תוכן ואירועים בלעדיים למובייל בנפרד.

Call of Duty Warzone Mobile. Activision, אתר רשמי
Call of Duty Warzone Mobile/אתר רשמי, Activision

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully