וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימולציה נעימה: סימס 4 יהפוך לחינמי באוקטובר הקרוב

ענבר ארוסי

עודכן לאחרונה: 15.9.2022 / 14:49

שמונה שנים מאז ההשקה, EA מכריזה שמשחק הסימולציה יהיה זמין ללא עלות לשחקני המחשב והקונסולות. לעומת זאת, חבילות ההרחבה נשארות במחיר מלא

The Sims/EA

כשהסימס 4 יצא לראשונה בשנת 2014 המחיר שלו נע בין 200 ל-240 שקלים, תלוי בגרסה שקניתם. הוא גם שוחרר לשוק במצב "לא אפוי", אבל מאז בשמונה שנים האחרונות הוא עבר לא מעט עדכונים שתיקנו את התקלות והוסיפו המון תוכן לבסיס שלו. כמובן שמאז ההשקה המחיר ירד, ועכשיו המפתחת EA הכריזה שהחל מה-18 באוקטובר, גרסת הבסיס של סימס 4 (ללא ההרחבות) תהפוך לחינמית.

הסימס 4 יהיה זמין ללא עלות בכל הפלטפורמות: שחקני המחשב (PC ו-Mac) פלייסטיישן (4 ו-5) והאקס בוקס (וואן ו-Series X\S). EA לא הזכירה או רמזה על שינוי במחירים לאוסף ההרחבות הענק והמרשים שיש למשחק : 12 חבילות הרחבה (137 שקלים), 12 חבילות משחק (69 שקלים), 18 חבילות פריטים (35 שקלים) ו-15 חבילות קיט (17 שקלים). ההנחה היא ש-EA בונה על זה שהשחקנים יהנו מהבסיס בחינם, ומשם ימשיכו ויקנו את כל התוספות שאמנם יעשירו את המשחק, אבל בעיקר את הכיס שלהם. עסקים כרגיל.

The Sims 4. EA, אתר רשמי
משחק הבסיס יהפוך לחינמי. חבילות ההרחבה השונות עדיין יעלו כסף/אתר רשמי, EA

בהמשך להכרזה EA ציינה שהם "ימשיכו לפתח ולשחרר חבילות, קיטים ומיקרו-תוכן דרך שירות ה-Sims Delivery Express בעתיד הקרוב, מה שאומר שהסימס 5 לא קרוב עדיין ליציאה, ועד אז נראה שעסקים כרגיל עם סימס 4. במידה ומעניין אתכם לשמוע עוד על העתיד של המשחק, המפתחים יעלו לשידור מיוחד ב-18 באוקטובר בערוץ היוטיוב הרשמי של המשחק.

כל מי שכבר רכש את המשחק ממזמן (כמוני, למשל) ואת חבילות ההרחבה הרבות שלו מרגיש אולי מקופח ופראייר, אבל אפשר להתנחם ש-EA תעניק לכל אותם השחקנים קיט Desert Luxe שכולל רהיטי פנים וחוץ. הקיט זמין לפדייה דרך האתר הרשמי של המשחק או פלטפורמת Origin.

בנוסף אם אתם בעלי מנוי EA Play גם חבילת ההרחבה Get To Work תהיה זמינה להורדה, ומנויי EA Play Pro יזכו לקבל בנוסף גם את חבילת הפריטים Toddler. סימולציה נעימה לכולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully