וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הטריילרים וההכרזות מאירוע State of Play של סוני

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 15.9.2022 / 14:39

Tekken 8, הקווסט הבלעדי לשחקני הארי פוטר, תכנית המנויים החדשה של פלייסטיישן, ולקינוח: God of War Ragnarök

State of Play September 2022. Sony, אתר רשמי
State of Play September 2022/אתר רשמי, Sony

היום בלילה (בין שלישי לרביעי) בשעה 01:00 (שעון ישראל) חברת סוני שידרה אירוע State of Play שארך כ-20 דקות וחשפה את כל המשחקים שעתידים להגיע בעתיד הקרוב. השידור התמקד בחלק מהמפיצות היפניות, ובין כל ההכרזות הסטנדרטיות קיבלנו טריילר שרק בשבילו היה שווה להשאר לסוף. אז מה היה לנו?

צפו בשידור State of Play המלא לחודש ספטמבר 2022>>>

Tekken 8

השידור נפתח בגיימפליי טריילר של Tekken 8 שמציג לנו קרב מתוך המשחק בין ג'ין וקאזויה. הסטנדרט הגבוה של משחקי Tekken נשמר, ובהחלט נראה כי נאמקו הולכת לספק כותר מכות מהנה לשחקנים הותיקים של המותג. תאריך המשחק עוד לא הוכרז, ופרטים נוספים יחשפו בהמשך.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

Star Wars: Tales from the Galaxy's Edge

משחק מציאות מדומה חדש שישוחרר ל-PS VR 2 ביקום של מלחמת הכוכבים. השחקנים יגלמו מכונאי דרואידים שנקלע להרפתקה לא צפויה ויעזור לכנופיה המקומית להדוף את כוחות המסדר הראשון בכוכב באטו. ישוחרר לקראת 2023.

Demeo

עוד כותר ל-PS VR 2 מציג לנו משחק קלפים בסגנון Dungeon crawl בו השחקנים נמצאים במבוך, נלחמים במפלצות, מתחמקים ממלכודות, פותרים פאזלים וכמובן צדים אחר שלל שישפר את החבילה שלהם. שחקנים אפילו יוכלו להצתוות עם החברים לחווית Co-Op ברשת. והכל במציאות במדומה. סוני לא חשפה את תאריך השידור, אך אנחנו מניחים שהוא יצא גם לקראת 2023.

Like a Dragon: Ishin!

"משחק חדש בו נגלם סמוראי היוצא למסע שיתחיל את המהפכה הגדולה ביותר ביפן". או ככה לפחות הטריילר מתאר את המשחק, ממש לפני שהוא מציג לנו Hack and Slash נושן וטוב וקרבות חרב מדממים. אה ונמר, יש נמר. ישוחרר לפלייסטיישן 4 ו-5 בפברואר 2023.

Hogwarts Legacy

המשחק עולם פתוח ביקום של הארי פוטר מקבל טריילר חדש שנותן לנו הצצה לקווסט הבלעדי ששחקני הפלייסטיישן יקבלו: Haunted Hogsmeade Shop.

Pacific Drive

משחק נהיגה-הישרדות בגוף ראשון בעולם פוסט אפוקליפטי. אם אי פעם רציתם לצאת לרודטריפ בגהנום, המשחק הזה הוא בדיוק בשבילכם. ישוחרר לפלייסטיישן 5 במהלך 2023.

Playstation Stars

סוני תכנית מנויים חדשה בחינם שהשחקנים יוכלו להירשם ולהשתתף בפעילויות שבעזרתם יוכלו לזכות בפסלונים דיגיטליים בדמויות מוכרות או חומרה ואביזרים מתוך ההיסטוריה של החברה. חשוב לציין שלא מדובר ב-NFT, ומדובר בפריטים דיגיטליים שאינם ניתנים למכירה לאספנים בלבד.

Synduality

משחק בו השחקנים יחקרו את הכוכב הדיסטופי אמסיה, בליווי צמוד של רובוט הקרב שלהם - מאגוס. ישוחרר במהלך 2023.

Stellar Blade

מה קורה כשלוקחים משחק אנימה שמזכיר שילוב של Devil May Cry, Nier Automata, ו-Bayonetta? מקבלים את המשחק Stellar Blade. המשחק נחשף לראשונה בשידור State of Play בספטמבר 2021, שם קיבל את השם Project EVE.

Rise of the Ronin

אני נשבע שכל הטריילר הייתי בטוח שמדובר בהכרזת פתע של Ghost of Tsushima 2. למעשה בצפייה בלייב פיספסתי את הלוגו של Team Ninja בהתחלה, ועד ששם המשחק לא הופיע והוכיח לי אחרת, לא הפסקתי לומר לעצמי שזה כנראה כותר המשך שהולך בדרך של Red Dead Redemption 2, ומציג לנו את סופה של תקופת הסמוראים. כשניסיתי לעשות חושבים בראש האם זה מסתדר מבחינה היסטורית, שם המשחק כבר נחשף והבנתי שזה לא Ghost of Tsushima 2. קטע.

God of War Ragnarök DualSense Controller

סוני חשפה ממש לפני תום הטקס את בקר ה-DualSense החדש שלה שמעוצב בהשראת המשחק הקרב, ויהיה זמין עם ההשקה ב-9.11.

ולסיום... טריילר של God of War Ragnarök

סוני בהחלט שמרה את הטוב לסוף, ואנחנו מקבלים טריילר חדש של Ragnarök שנותן לנו מבט רחב יותר על העלילה של המשחק, ועל הקרב הצפוי של קרייטוס עם לא אחר מאל הרעם - ת'ור. פ** כן!!!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully