וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק ההמשך של זלדה BOTW סוף סוף מקבל שם ותאריך

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 13.9.2022 / 18:59

נינטנדו חושפת בטריילר חדש במהלך שידור Direct את את שני הפרטים ששמרה שעד עכשיו שמרה בסוד

צפו בטריילר של The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom/Nintendo

היום בערב התקיים לו שידור נינטנדו Direct בו החברה חשפה את כל המשחקים שיגיעו אל הנינטנדו סוויץ' במהלך החורף הקרוב, ואת הטוב ביותר היא שמרה לסוף: טריילר חדש למשחק ההמשך של זלדה Breath of The Wild שחושף לנו שני את שם הכותר והתאריך: The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom ישוחרר לקונסולות הנינטנדו סוויץ' ב-12 במאי 2023. צפו בטריילר בנגן המצורף בראש הידיעה>>>

עד היום נינטנדו לא חשפה את שם המשחק מכיוון והיא רצתה לשמור את עלילת המשחק בהפתעה ככל שניתן, וציינה ששם המשחק עשוי לרמוז על המתרחש. הניחוש שלנו: השם "דמעות הממלכה" ככל הנראה מרמז על כך שהמשחק החדש מתרחש תקופת זמן לאחר סוף Breath of The Wild, ולינק ככל הנראה יצטרך להתמודד עם רוע חדש שמנסה לפרוץ לאחר 100 שנות שלטון של גאנון על היירול.

הטריילר מציג לנו אלמנטים חדשים מתוך משחק ההמשך, וחלק מהכוחות המיוחדים שנוכל להשתמש בהם. כמו בחשיפות קודמות, נראה שמעל מפת היירול מהמשחק הקודם קיים גם איזור חדש אותו השחקנים יוכלו לחקור, וגם הוא זוכה להצצה נוספת.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom. נינטנדו, צילום מסך
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom/צילום מסך, נינטנדו

Tears of the Kingdom נחשף לראשונה בכנס E3 2019 תחת השם הארוך והמסובך "משחק ההמשך של Breath of The Wild". תחילה הוא היה אמור להשתחרר במהלך שנת 2022, אך נינטנדו דחתה אותו לתקופת האביב של 2023 ללא תאריך. לפחות היום השחקנים יכולים סוף סוף לנשום לרווחה ולדעת שאת התאריך הזה נינטנדו כבר לא תשנה. אנחנו מקווים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully