וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענקית המשחקים זינגה נכנסת לישראל

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 12.9.2022 / 16:36

ענקית המשחקים זינגה נכנסת לישראל - החברה רוכשת את הסטרט-אפ הישראלי סטורמייבן, ותקים בארץ מרכז אסטרטגי שצפוי להעסיק מאות עובדים

ענקית המשחקים האמריקאית Zynga הודיעה היום כי השלימה את רכישת הסטארט-אפ הישראלי Storemaven וכי תרחיב משמעותית את פעילותה בארץ. החברה מתכוונת להטמיע את הטכנולוגיה שפותחה בישראל ביחידות העסקיות שלה, להקים בארץ מרכז מחקר ופיתוח אסטרטגי ולגייס מאות עובדים בשנים הקרובות. סטורמייבן מעסיקה כ-50 עובדים בישראל, כאשר כולם יצטרפו מיידית לחברה הרוכשת.

סטורמייבן הוקמה ב-2015 ע"י גד מאור (מנכ"ל), אדם רכיב (נשיא) ואלדד אבל (ראש תחום מוצר), שהיו גם ממקימי הסטארט-אפ שייקר, אשר נמכר ל-Playstudios העולמית ב-2016. סטורמייבן מפתחת טכנולוגיות לניתוח נתונים עסקיים עבור חברות ענק בתחום האפליקציות והמשחקים בהן זינגה, ומבוססת כחברה המובילה בעולם בתחום האופטימיזציה של חנויות האפליקציות של אפל וגוגל.

Zynga. Zynga, אתר רשמי
Zynga/אתר רשמי, Zynga

עם הרכישה, זינגה מתכוונת להגדיל את ההשקעה והשימוש בטכנולוגיה של סטורמייבן, לבסס את שליטתה בתחומי הפיתוח, הצמיחה והשיווק של משחקיה - מהלך שהחלה בו עם רכישת פלטפורמת הפרסום והמוניטיזציה Chartboost לפני כשנה - ולחזק את מעמדה ואת מעמד חברת האם שלה Take-Two Interactive, כמובילה עולמית בתחום הבידור האינטראקטיבי. Take-Two, שהשלימה את הרכישה של זינגה בחודש מאי האחרון תמורת 12.7 מיליארד דולר, היא אחת מחברות המשחקים הגדולות בעולם, ומחזיקה במותגי-על כמו רוקסטאר, האחראית למשחקים GTA ו-Red Dead Redemption או 2K, המפתחת של סדרת משחקי NBA2K.

רכישת זינגה מוקדם יותר השנה נועדה להקנות ל-Take-Two אחיזה רחבה יותר בתחום הצומח של משחקים למובייל, שבו זינגה היא שם עולמי עם כותרים מצליחים כמו FarmVille ו-CSR2. החברה המאוחדת מעסיקה יותר מ-10,000 עובדים ברחבי העולם. מדובר בדריסת רגל נדירה מסוגה לחברה בסדר הגודל של Take-Two - מפתחת ראשונה של משחקי AAA שמבצעת צעד משמעותי של הקמת מרכז מו"פ בישראל.

Storemaven. Storemaven, אתר רשמי
Storemaven/אתר רשמי, Storemaven

גד מאור, מנכ"ל סטורמייבן: "לזינגה תרבות רבת-שנים של חדשנות וקבלת החלטות מבוססות-דאטה. הפריסה הגלובלית של זינגה, והשאיפות הגדולות בתחום הפכו אותם לשותף יקר ערך עבורנו. אנחנו מתרגשים להטמיע את הטכנולוגיות, המומחיות ושיטות העבודה שלנו עם הפורטופוליו העצום של זינגה ועם פתרונות הפרסום של צ'ארטבוסט, מה שיפתח דלת לבניית פלטפורמה חובקת-עולם להשקה, שיווק, פרסום וצמיחה של משחקים, ולתת לזינגה ולכל ארגון Take-Two יתרון תחרותי בתחום הבידור האינטראקטיבי. אין גאה ממני להסתכל אחורה בכל מה שהצלחנו להשיג בסטורמייבן בשנים האחרונות, ברמה הטכנולוגית והעסקית. אני מתרגש להמשיך להוביל את החברה בתוך זינגה ולהמריא לשחקים שחלמנו עליהם. בתזמון מושלם, ניתנת לנו ההזדמנות לייצר ארגון שחושב אחרת, ולבנות חברת מופת בישראל".

"מאז ומתמיד, זינגה שמה דגש על מחקר וביג דאטה כדי לשפר את חוויית המשתמש, והצוות של סטורמייבן הצליח למקסם כך את הפוטנציאל של חברות ומפתחי אפליקציות רבים", אמר סגן נשיא זינגה ומנהל היחידות העסקיות שלה, אלכס טרמבלי, "עם הרכישה של סטורמייבן אנחנו זוכים לקבל טכנולוגיות וניסיון ממדרגה ראשונה, שיעמדו במוקד פלטפורמת הפרסום, השיווק, המוניטיזציה והפיתוח שלנו ויעזרו לנו למצב את זינגה ואת טייק-טו כמובילים בתחום. אנו שמחים לצרף את עובדי סטורמייבן למשפחת זינגה".

אדם רכיב, נשיא סטורמייבן: "לאור המהפכות האחרונות בשוק המובייל וההתבססות של חנות האפליקציות של אפל וגוגל , פיתחנו טכנולוגיות המאפשרות לצוותי שיווק להבין ביתר קלות את הערך של הפעילויות שלהם ואת ה-ROI בצורה שלא פוגעת בפרטיות המשתמשים. במילים פשוטות, הטכנולוגיה שלנו מסייעת ללקוחות להגדיל את קהל הלקוחות שלהם בצורה יעילה, תוך דגש על חווית משתמש ייחודית".

"זינגה לא רק זיהתה את האפשרויות הגלומות בפלטפורמה הטכנולוגית שפיתחנו אלא גם מצאה תרבות ארגונית מעולה", אמר אלדד אבל, ראש תחום מוצר של סטורמייבן, "אנו מאמינים שהתרבות הזו תתרום רבות לשגשוג החברה ותהווה תשתית נאותה למשיכת טאלנטים רבים בישראל".

סגן נשיא חטיבת המשחקים של זינגה, ירון ליבנד: "ישראל היא חממה של טכנולוגיות וחדשנות. הרכישה הזו מאפשרת לזינגה להטביע חותם באזור, ולהמשיך לפתח ולבנות טכנולוגיות ויכולות שיתנו לנו הזדמנויות להשתמש בכישרונות הרבים של קהילת ההייטק הישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully