וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: אוסף משחקי Uncharted יגיע בחודש הבא ל-PC

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 11.9.2022 / 19:18

עמוד המשחק דלף לרשת וחשף את תאריך היציאה של הבלעדיים של סוני למחשב האישי

חברת סוני כבר החלה לשחרר את המשחקים שלה שעד היום היו בלעדיים לקונסולות הפלייסטיישן אל המחשב האישי, וכבר עברו כמה חודשים מאז שהכריזה שגם Uncharted: Legacy of Thieves Collection יגיע אל ה-PC. כעת אנחנו מקבלים תמונה שדלפה לרשת וחושפת כי הוא התאריך המיוחל הוא ה-19 באוקטובר.

UNCHARTED: Legacy of Thieves Collection. Sony, אתר רשמי
עמוד המשחק שנמחק מפלטפורמת Epic Games Store/אתר רשמי, Sony

עמוד המשחק הופיע בתוך פלטפורמת Epic Games Store למחשב האישי, אך הוא נמחק מהר מאוד והפך ללא זמין. כמובן שבאינטרנט דבר לא חומק מעיניהם של השחקנים, שעבר הספיקו לצלם את המאורע ולעלות לרשת. שחקנים שירכשו מראש את המשחק (כשיפתח בסופו של דבר למכירה) יוכלו לזכות בגליידר של דמותו של סאלי בפורטנייט.

אוסף Legacy of Thieves מכיל את המשחק הרביעי A Thief's End, שנכון לעכשיו נראה כמו הפרק האחרון בסיפורו של ניית'ן דרייק, בנוסף למשחק הצדדי The Lost Legacy שמתמקד בדמויותיהן של קלואי ונאדין מסדרת המשחקים.

Uncharted: Legacy of Thieves Collection. Sony, אתר רשמי
מסתמן: Uncharted: Legacy of Thieves Collection יהיה זמין במחשב האישי ב-19 באוקטובר/אתר רשמי, Sony

כורי מידע ברשת סרקו את Steam ומצאו שגם בפלטפורמה של Valve האוסף יגיע ב-19 באוקטובר. עוד כשהכריזה על האוסף לפלייסטיישן 5, סוני הבטיחה כי המשחק יגיע גם למחשב עד סוף שנת 2022. סוני הבטיחה לשחרר גם את ספיידרמן: מיילס מוראלס ב-PC במהלך "סתיו\חורף 22".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully