וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוביסופט מכריזה על שת"פ עם נטפליקס במהלך השידור שלה

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

11.9.2022 / 13:20

אירוע Ubisoft Forward חושף לנו את כל המשחקים החדשים שנקבל, ואת העתיד של סדרת Assassin's Creed שתקבל שלושה כותרים חדשים וסדרת טלוויזיה שתגיע לשירות הסטרימינג

ubisoft forward. ubisoft, אתר רשמי
Ubisoft Forward 2022/אתר רשמי, ubisoft

חברת יוביסופט שידרה אתמול את Ubisoft Forward - אירוע ברשתות החברתיות בו חשפה החברה הצרפתית את כל התכניות והמשחקים שלה לעתיד הקרוב. קיבלנו הכרזות משחקים חדשים, חבילות הרחבה חדשות למשחקים קיימים, ועוד שלל פרוייקטים שיוביסופט עובדת עליהם, כולל הצצה נרחבה למותג Assassin's Creed ומה צופה לו העתיד. אז מה היה לנו?

צפו בשידור המלא>>>

Mario + Rabbids Sparks of Hope

משחק האסטרטגיה נוסח XCOM בכיכובם של הראבידס המשוגעים וסופר מריו מקבל הצצה נרחבת שמציגה לנו את הטקטיקות והזירות השונות. לאחר מכן הוכרז שגם דמות מוכרת נוספת ואהובה של יוביסופט תככב במשחק - ריימן. הוא יצטרף למשחק בחבילת הרחבה שתרחיב גם את העלילה. המשחק המלא ישוחרר ב-20 באוקטובר השנה, וחבילת ההרחבה של ריימן תגיע מעט לאחר מכן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

Skull and Bones

משחק הפיראטים של יוביסופט מקבל שני טריילרים חדשים: טריילר סינמטי שיכניס אתכם לאווירת המשחק וטריילר גיימפליי שמציג לנו את אפשרויות ההתאמה האישית לספינה של השחקנים, בנוסף לחלק מאפשרויות ההתאמה האישית. לאחר מכן שודר גם סרטון הדרכה עם מפתחי המשחק שפירטו בהרחבה על חלק מהנושאים.

Riders Republic

משחק ספורט-מירוצים מקבל עונה רביעית שתציג אייטמים חדשים בהשראת מותגים שונים כמו Vans, flybikes ועוד שלל חברות של חובבי ה-BMX. העונה החדשה תשוחרר ב-14 בספטמבר.

סדרת Tom Clancy's The Division

יוביסופט סיפקה מספר הכרזות וטריילרים לגבי סדרת האקשן הפופולארית שלה: עדכון העונה העשירי של The Division 2 ישוחרר ב-13 בספטמבר ויציג מספר אפשרויות חדשות, כולל מצב PVE חדש.

לאחר מכן קיבלנו טריילר למשחק הישרדות-אקשן חינמי חדש: The Division Heartland. המשחק יתקיים ביקום של The Division ויציג דמויות חדשות ואלמנטים חדשים.

ואז קיבלנו את ההכרזה למשחק המובייל Tom Clancy's The Division Ressurgence - שישוחרר לאנדרואיד ול-iOS. הבטא פתוחה להרשמה כבר עכשיו.

Rainbow Six Mobile

גם גרסת המובייל של Rasinbow Six שנחשפה לפני מספר חודשים מקבלת טריילר גיימפליי חדש והבטחה מצד המפתחים שהם עשו את כל ההתאמות הנדרשות ועבדו קשה על מנת להעביר את חווית המשחק הטקטית של המותג למכשירים הניידים ומסכי הטאץ'.

שיתוף פעולה עם נטפליקס

יוביסופט תביא לשירות המשחקים של נטפליקס שלושה משחקים: Valiant Hearts 2, Mighty Quest, בנוסף למשחק מובייל וסדרת טלוויזיה שיבוססו על Assassin's Creed. הם יהיו בלעדיים לפלטפורמה של נטפליקס וקיבלנו הבטחה שהם יהיו ללא פרסומות וללא מיקרו רכישות. פרטים נוספים יחשפו לקראת 2023.

Ubisoft Netflix. Netlix, אתר רשמי
Ubisoft Netflix/אתר רשמי, Netlix
Assassin's Creed Netflix. Netflix, אתר רשמי
Assassin's Creed Netflix/אתר רשמי, Netflix

Mythic Quest

העונה השלישית של סדרת הקומדיה (המשודרת באפל טיוי) ומתעסקת בעולם הגיימינג תשוחרר בסתיו הקרוב ואנחנו מקבלים הצצה נוספת למה שמחכה לנו. מה הקשר לסדרת קומדיה באפל טיוי ויוביסופט אתם שואלים? ובכן, יוביסופט היא זו שאחראית על האפקטים המיוחדים בסדרה. אם לא יצא לכם להכיר -ערוץ הגיימינג ממליץ.

תקופת ניסיון בשירות Ubisoft+

שירות המנויים של החברה זמין לחודש הרשמה וניסיון בחינם. השחקנים יקבלו גישה לכל משחקי החברה בחינם עד ה-10 באוקטובר.

Trackmania

משחק המירוצים ישוחרר לקונסולות ויאפשר Cross Play בו השחקנים יוכלו להתחרות אחד כנגד השני ולשחק יחדיו בקונסולות שונות, ו-Cross Progression על מנת שהשחקנים יוכלו לשמור את ההתקדמות שלהם. לדוגמא, אם תשחקו על המחשב ותרצו לעבור לקונסולה, תוכלו להתחבר עם חשבון המשתמש שלכם.

+Rocksmith

יוביסופט מציגה שירות בתשלום חודשי שמאפשר לשחקנים ללמוד לנגן על גיטרה. אבל באמת, לא כמו במשחקי גיטר הירו. השירות מציע אלפי שירים בשלל רמות קושי ומתעדכנים באופן קבוע. זמין לשחקני המחשב.

Just Dance 2023

חובבי משחקי הריקודים ישמחו לשמוע שהכותר החדש בסדרה קיבל טריילר הכרזה והציג חלק מהשירים שנוכל לרקוד אליהם כבר ב-22 בנובמבר השנה.

Assassins Creed Showcase

החצי שעה האחרונה של השידור הוקדשה כולה למותג הותיק Assassin's Creed, החוגג 15 שנים. וקיבלנו לא מעט הכרזות מרעישות על העתיד של המותג: משחקים חדשים ואפילו סדרת הנטפליקס.

צפו בשידור המלא של Assassin's Creed Showcase

Assassin's Creed Mirage

המשחק הבא בסדרה דלף כבר בשבוע לרשת ועכשיו הוא נחשף באופן רשמי בטריילר סינמטי. המשחק יתקיים בבגדד ויתמקד בדמותו של באסים, שהופך מגנב פשוט למתנקש קטלני. Mirage ישוחרר במהלך שנת 2023.

Beyond the Creed

לכל חובבי סדרת המתנקשים, יוביסופט מציגה סרט דוקו קצר החוקר את 15 השנים האחרונות ואת תהליכי הפיתוח והמחשבה שמאחורי המשחקים, ואנחנו מקבלים ראיונות בלעדיים עם אנשי מפתח שמדברים על רגעים חשובים לאורך ההיסטוריה של הסדרה.

Assassin's Creed Valhalla: The Last Chapter

חבילת ההרחבה האחרונה של Valhalla תסיים את באופן סופי את עלילת המשחק ותהיה זמינה בחינם במהלך החודשים הקרובים.

Assassin's Creed Codename JADE

משחק מובייל בעולם פתוח חדש הוכרז, ויתקיים בתקופת סין העתיקה. יוביסופט מסרה שהמשחק יכיל את כל האלמנטים במשחקיות של משחקי הסדרה, והם יותאמו באופן מלא למסכי המגע. פרטים נוספים ישוחררו בקרוב.

Assassin's Creed Codename: Red

לאחר שנים של בקשות מצד המעריצים, יוביסופט מכריזה סוף סוף על משחק בסדרה בתקופת יפן הפאודלית, בו שחקנים יוכלו לשחק נינג'ה וסמוראי. חבל רק שזה מגיע באיחור היסטרי אחרי משחקים כמו Ghost of Tsushima או Sekiro, אבל אנחנו לא מתלוננים.

Assassin's Creed Codename: Hexe

יוביסופט מכריזה על עוד משחק חדש ומספקת טריילר שלא חושף לנו יותר מידי, ורק מראה לנו את סמל המתנקשים מורכב מענפים. וכן, זה היה מוזר כמו שזה נשמע.

Assassin's Creed Codename INFINITY

כבר לפני מספר חודשים הוכרז שיוביסופט עובדת על משחק Live Service של המותג, ויוביסופט ניצלה את במת האירוע לחשוף פרטים חדשים על הפרוייקט. מנהל הקהילה לא תיאר את המשחק בתור "משחק כשלעצמו", אלא בתור "נקודת כניסה" למעריצים ולעתיד של המשחק. Infinity יכיל למעשה את כל המשחקים והחוויות השונות במותג, וישים דגש על חווית מולטיפלייר. פרטים והבהרות נוספות יחשפו בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully