וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה למעריצים: קווידיץ' לא יהיה זמין במשחק של הארי פוטר

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 4.9.2022 / 14:15

שחקני Hogwarts Legacy לא יוכלו להשתתף ולשחק בענף הספורט הקסום, אבל כן יוכלו לרכוב על מטאטא ולהשלים אתגרים

Hogwarts Legacy הוא אולי המשחק שמעריצי הארי פוטר הכי מחכים לו: הוא יאפשר לשחקנים לחקור את בית הספר לקוסמים בעולם הפתוח, להשתתף בשיעורים, ללמוד קסמים חדשים, ולבצע כל פעילות שעולה על רוחם ולקוחה מתוך הספרים. חוץ מאחת, מאוד פופולארית.

כבר חזינו בטריילרים שבעולם הפתוח של Hogwarts Legacy נוכל לרכב על מטאטא מעופף ולנווט במפה, ושחקנים רבים כבר פיתחו ציפיות וחלומות שבהם יוכלו לשחק קווידיץ' ולהפוך לאלופים, אבל עכשיו מסתבר שזה לא המצב כלל - וענף הספורט לקוסמים כלל לא זמין במשחק.

Hogwarts Legacy. WB Games, צילום מסך
קווידיץ' לא יהיה זמין ב-Hogwarts Legacy/צילום מסך, WB Games

באתר הרשמי של המשחק נכתב: "קווידיץ' לא יהיה שחיק במשחק, אבל תעופה על מטאטא כולל אתגרי מירוצים הם חלק מהמשחק. השחקנים כן יוכלו לרכב על מטאטא ולחקור את האיזורים הסובבים את הוגוורטס בחופשיות". בהתחשב בכך שמדובר במשחק עולם פתוח שאמור להעניק לשחקנים חופש מוחלט ולהעניק להם את האשליה כי הם חלק מהיקום - זוהי אכזבה כבדה בהחלט למעריצים שפיתחו ציפיות.

עד היום קווידיץ' הופיע ברוב משחקי הארי פוטר, וכשהמותג היה תחת ידיה של EA במהלך שנות ה-2000 היא בהחלט כללה אותו במשחקים, ואף שיחררה ב-2003 את Quidditch World Cup - שהוקדש כולו לספורט הלאומי של הקוסמים.

Hogwarts Legacy. WB Games, צילום מסך
השחקנים יוכלו לחקור את המפה על מטאטא ולהשלים אתגרים/צילום מסך, WB Games

Hogwarts Legacy נדחה לאחרונה ל-10 בפברואר 2023, והוא ישוחרר לפלייסטייישן 4 ו-5, לאקס בוקס וואן ו-Series X\S ולמחשב האישי. גרסת הנינטנדו סוויץ' תוכרז בשלב מאוחר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully