וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלחמות בשיניים: סיכום שלבי הבתים בעונת הסתיו של BLAST

דניאל קוגן

עודכן לאחרונה: 2.9.2022 / 11:09

מי מהקבוצות הבטיחה את מקומה והאם נזכה לראות נציגות ישראלית בגמר הגדול? כל הפרטים

לאחר תחרות ממושכת שהחלה לפני כשבועיים, 6 קבוצות הצליחו להגיע ליעד ולהעפיל ל-BLAST Fall Finals שישוחק בסוף השנה באיחוד האמירויות, הפעם הראשונה שתחרות של CS:GO תשוחק שם. בין הקבוצות שהצליחו להעפיל ישנה את קבוצת OG, שם משחק שחקן הבית הישראלי שלנו שחר "flameZ" שושן.

קבוצת OG החלה את דרכה בסיבוב הראשון בגלל שסיימה אחרונה בבתים, אך זה לא עצר אותם בלנצח את כל הקבוצות שעמדו בדרכם להעפלה. הם גברו על הקבוצה האמריקאית Complexity בניצחון מוחץ של 2-0 בשני מפות חד צדדיות. לאחר מכן הצליחו להפיל את אלופי העולם FaZe בתוצאה 2-1.

במשחק האחרון שחר שושן וקבוצתו פגשו את Astralis להם הפסידו בשלב הבתים, אך הפעם התוצאה התהפכה ו-OG גברו על Astralis במשחק יחסית צמוד שנגמר 2-0 וקבע את העפלה של OG ל-Fall Finals.

BLAST Premier Fall Groups 2022. HLTV, אתר רשמי
שחר שושן ביום הניצחון/אתר רשמי, HLTV

בעץ השני חזינו בששת הקבוצות שנלחמו בשיניים ולא עשו חיים קלים או הנחות אחת לשנייה. הקבוצה הבינלאומית G2 גברה על BIG הגרמנים במשחק הפותח בתוצאה 2-0 ועלתה לשחק נגד קבוצת Vitality, שם משחק עוד שחקן ישראלי, לוטן "Spinx" גלעדי.

הקבוצה של של לוטן גלעדי הצליחה לנצח את G2 בתוצאה 2-1 שהפגינה דומיננטית במפות והצליחה לנצח את G2.

במשחק האחרון ראינו את Vitality נגד NAVI, אלופי העולם לשעבר. במשחק צמוד מאוד NAVI צלחו במטרה והביסו את Vitality, מה שהקנה להם מקום ב-Fall Finals.

BLAST Premier Fall Groups 2022. HLTV, אתר רשמי
מנצחי הבית NAVI לאחר ניצחון/אתר רשמי, HLTV

גם העץ השלישי לא היה פשוט. ראינו את NIP משחקים נגד הקבוצה האמריקאית EG, ולמרות ש-NIP הגיעו כפייבוריטים, EG הצליחה לנצח מפה אחת, אך זה לא הספיק לה, ו-NIP גברו עליהם בתוצאה 2-1.

לאחר מכן NIP שיחקה נגד הקבוצה האמריקאית היחידה שנשארה בתחרות - Liquid. בשתי מפות מאוד צמודות, Liquid צלחה בלעבור את המכשול של המתחרה השוודית בתוצאה 2-0.

זה הותיר אותנו עם המשחק האחרון, Liquid נגד Heroic, שם Liquid האמריקאים הראו עליונות ורמסו את Heroic בשתי מפות מהירות והעפילו גם כן ל-Fall Finals.

BLAST Premier Fall Groups 2022. HLTV, אתר רשמי
מנצחי הבית Liquid שמחים לאחר ניצחון/אתר רשמי, HLTV

למרות ההפסדים, לששת קבוצות שהפסידו בסיבוב השני היה עוד צ'אנס אחרון להעפלה, בית שנקרא "Last Chance". שם ראינו רק כמה משחקים צמודים. התחלנו עם FaZe נגד Astralis, משחק ש-FaZe הראו את הניסיון הרב שלהם וגברו על Astralis הדנים בתוצאה סופית של 2-1 והבטיחה את מקומה ב-Fall Finals.

BLAST Premier Fall Groups 2022. HLTV, אתר רשמי
משחקי ה-Last Chance/אתר רשמי, HLTV
BLAST Premier Fall Groups 2022. HLTV, אתר רשמי
FaZe לאחר הניצחון/אתר רשמי, HLTV

במשחק השני שיחקו הקבוצות הסקנדינביות היחידות שנשארו, NIP השוודים נגד Heroic הדנים, שם ראינו עוד משחק צמוד מאוד שהשאיר אותנו על הקצה של הכיסא, אך בסופו NIP צלחו להפיל את היריבה בתוצאה 2-1 וגם הם הבטיחו את מקומם ב-Fall Finals.

BLAST Premier Fall Groups 2022. HLTV, אתר רשמי
הקבוצות לאחר המשחק/אתר רשמי, HLTV

במשחק השלישי והאחרון התחרו שתי קבוצות בינלאומיות, G2 נגד Vitality, קבוצתו של לוטן "Spinx" גלעדי. לאחר מאבק צמוד של הקבוצות G2 ניצחו בתוצאה 2-1 והעפילו ל-Fall Finals.

BLAST Premier Fall Groups 2022. HLTV, אתר רשמי
התוצאות הסופיות/אתר רשמי, HLTV

למרות שיש קבוצות שהפסידו, הן עדיין לא מחוץ למירוץ ההעפלה/ הן ישחקו ב-BLAST Premier Fall Showdown שם הן יפגשו עוד קבוצות מכל רחבי העולם, אך הפעם רק שתיים יעלו מהתחרות.

דניאל sprayxd קוגן הוא מאמן קבוצת ATK ומאמן נבחרת ישראל ב-CS:GO. הוא שידר את טורניר BLAST ביחד עם שירן shushan שושן בערוץ הגיימינג (61 בפרטנר, 63 בסלקום, ו-66 ב-HOT).

דניאל sprayxd קוגן. ערוץ הגיימינג, מערכת וואלה!
דניאל sprayxd קוגן/מערכת וואלה!, ערוץ הגיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully