וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני רוכשת את מפתחת המובייל Savage Game Studios

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 29.8.2022 / 12:37

התוספת החדשה למשפחת SIE תפתח כותר מובייל חדש שיבוסס על מותג מוכר של פלייסטיישן

סוני ממשיכה את מסע הרכישות שלה והיא מצרפת עוד מפתחת למשפחה. הפעם מדובר במפתחת Savage Game Studios שהוקמה על ידי מיקייל קטקוף ונדג'ים אדג'יר, שהיו אחראים על הקמת סטודיואים פופולאריים למובייל כמו Rovio ו-Zynga (אנגרי בירדס, ו-Farmville).

הסטודיו יצטרף למחלקת המובייל של סוני, ונמסר שהיא כבר החלה לעבוד במרץ על משחק טריפל איי live service שיבוסס על מותג מוכר. אז תתחילו לזרוק ניחושים. אולי God of War? אולי Uncharted? אולי משחק דמוי פוקימון Go רק בעולם של Horizon?

אפשר להבין מהשמות הגדולים שמדובר באנשים בעלי נסיון רב בעולם המובייל, בהחלט מסקרן לראות למה שיתוף הפעולה עם חברה כמו סוני יכול להוביל.

Savage Game Studios Sony. Sony, אתר רשמי
Savage Game Studios מצטרפת למשפחת SIE ותפתח משחק שיבוסס על מותג מוכר של סוני/אתר רשמי, Sony

מדובר בעוד צעד שסוני מקיימת על מנת להבטיח צמיחה ואת העתיד שלה בשוק הנוכחי. תיחזוק משחק live service יכול להועיל מאוד ולדאוג לתזרים מזומנים קבוע עבור החברה, ותחום הגיימינג במובייל הוא עוד תחום שסוני מתחילה להשקיע בו.

היא החלה בשנים האחרונות לא רק לרכוש מפתחות שיפתחו עבורה משחקים בלעדיים, אלא כאלו שגם ימירו את אותם משחקים מקונסולת הפלייסטיישן אל המחשב האישי, ממש כמו שעשתה עם חברת Nixxes וספיידרמן ששוחרר לאחרונה.

היא גם ממשיכה להרחיב את אופקיה בתחומים נוספים, וביולי האחרון רכשה גם את פלטפורמת הספורט האקלטרוני Repeat.gg.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully