וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ישראלי נוסף חותם בהרכב Esports בינלאומי

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 28.8.2022 / 15:36

דוריאן "xertioN" ברמן עובר מקבוצת האקדמיה של MOUZ אל ההרכב הראשי, וישתתף באליפות ה-ESL Pro League הקרובה בספטמבר

הישראלים ממשיכים לתת בראש בקאונטר סטרייק: דוריאן "xertioN" ברמן בן ה-18 חתם בשנה שעברה בקבוצת האקדמיה של ארגון MOUZ, הנחשב לאחד המוכרים והבולטים בסצינה.

כעת כל ההישגים של הכישרון המקומי השתלמו, והוא הוחתם בקבוצה הראשית של MOUZ לאחר שהוביל לניצחון במהלך 4 עונות הליגות של האקדמיות. xertioN יחליף בקבוצה את השחקן הליטאי Bymas.

השחקן שיתף את ההתלהבות בטוויטר: "אני שמח לשתף אתכם בצעד הבא בקריירה שלי, ואני עובר לשחק בקבוצה הראשית של MOUZ. זו הייתה השאיפה שלי מאז שהצטרפתי לקבוצת האקדמיה שלהם, ואני אעשה הכל כדי להביא את הקבוצה החדשה שלי להישגים חדשים".

כבר בתחילת דרכו xertioN קיבל שבחים על הביצועים המרשימים שלו מצד הפרשנים, אבל גם השחקנים המקצועיים כמו Zywoo, broky, ו-Twistzz הרעיפו מחמאות וטענו שלשחקן הישראלי יש יכולות מרשימות לשחק ברמות הגבוהות, ושאין להם ספק שיגיע רחוק.

זה אומר שהפעם הבאה שנראה את השחקן הישראלי שלנו ביחד עם ההרכב החדש שלו הוא בעונה ה-16 של ה-ESL Pro League. באותו טורניר אנו צפויים לראות גם את שני השחקנים הישראלים האחרים שלנו: לוטן Spinx גלעדי מקבוצת Vitality, וגיא Nertz אילוז ב-Endpoint. קבוצת OG עם השחקן שחר Flamez שושן לא העפילה, והיא לא תשתתף בטורניר.

מה שהכי חסר לשחקן הישראלי כרגע הוא ניסיון מול שחקנים מנוסים יותר: במהלך משחקי האקדמיה xertioN שמר על ממוצע של 1.13 הריגות למשחק. הנתון הזה ירד ל-1.00 אם נסתכל על הסיבובים שלו מול קבוצות מעט יותר מקצועיות בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully