וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים מצאו תוכן שרוקסטאר הסירה מ-Red Dead Redemption 2

מתן בנישי

28.8.2022 / 13:40

למפתחת היו תכניות שאפתניות שמעולם לא נכנסו למוצר הסופי

משחקי העולם הפתוח של רוקסטאר נחשבים לעצומים ומפורטים, ובזמן ששחקנים עומלים קשה על למצוא תשובות לכל החידות והמיסתורין שעופף את המשחקים שלה, קיימים גם לא מעט שחקנים שמקדישים את זמנם למצוא את כל התוכן שהיה אמור להכנס למשחק, אבל מעולם לא נכנס לגרסה הסופית.

זהירות, ספויילרים ל-Red Dead Redemption2 לפניכם

למי שלא ידע, RDR2 הוא למעשה הפריקוול למשחק הראשון בסדרה. בסופו, לאחר שדמותו של ארתור מורג'ן תמצא את סופה (אותה השחקנים שיחקו כל המשחק), הם יכנסו לנעליו של ג'ון מרסטון, הדמות ששיחקו למעשה במשחק הראשון. גם מפת המשחק של RDR1 כלולה במלואה בתוך RDR2, ולשחקנים תהיה גישה אליה במהלך האפילוג של המשחק, לאחר שכאמור יתפסו את הפיקוד על ג'ון מרסטון.

בעלילת RDR2 ארתור מורגן וחברי הכנפוייה שלו נחשבים לפורעי חוק במנוסה. במידה והשחקנים ינסו להגיע לאיזורי מפת המשחק הראשון (כמו ניו אוסטין או בלאקווטר) המשחק ימנע זאת מהם בכל מחיר. הם ירדפו על ידי החוק ללא הפסקה, ואם יכנסו עמוק מידי לעומק השטח במפה הם ימצאו את סופם באופן מידי מיריות סנייפרים.

כעת שחקן ברשת מגלה בקבצי המשחק סצנה שחושפת לנו שארתור מורגן היה אמור לבקר בניו אוסטין במהלך העלילה הראשית ואפילו לבצע שם משימות. זה מראה לנו שבמקור רוקסטאר היו תכנונים שונים שככל הנראה לא יצאו לפועל.

היוטיובר Kush Qrox חקר את קבצי המשחק ומצא סצינה אנימציות של סצינה שמעולם לא הושלמה. לפחות לא עד הסוף. באותה סצינה אפשר לראות את ארתור מורגן מדבר עם ג'רמי גיל (דמות מאחת המשימות הצדדיות במשחק) ליד אגם שנמצא באיזור של ניו אוסטין.

כאמור, מדובר באזור שלשחקנים לא אמורה להיות גישה אליו במהלך העלילה של מורגן. זה מוכיח שלרוקסטאר היו ככל הנראה תכניות קצת יותר בומבסטיות ורחבות למשחק, אך הן לא בהכרח יצאו לפועל.

מי שהמשיך לחקור את העולם של RDR2 גם לאחר שסיים את המשחק אמנם ימצא מה לעשות במפת RDR1 - אך האיזור הזה נחשב להרבה יותר "מת", והשחקנים ימצאו שם הרבה פחות מפגשים "אורגניים" שגורמים לעולם המשחק להרגיש הרבה יותר חי ונושם.

קיים סיכוי שרוקסטאר פשוט לא מצאה רעיונות נוספים למשימות וסיפורים בשלב הזה של המשחק, או שהסיפור השתנה במהלך הפיתוח של המשחק ודמותו של ארתור כבר לא הייתה צריכה להגיע לאיזור הזה של המפה. גילוי שבהחלט גורם לשחקנים לתהות What If.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully