וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינטנדו ומיקרוסופט מגיבות לעליות המחירים של ה-PS5

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 28.8.2022 / 12:34

למתחרות אין כרגע תכנונים לשנות את מחירי הקונסולות שלהן

בסוף השבוע האחרון חברת סוני הכריזה על עליית המחירים לקונסולת הפלייסטיישן 5 ברחבי העולם. האינפלציה העולמית בשוק האירופאי לדוגמא, גרמו למחיר הקונסולה לקפוץ ב-50 יורו, וזה אומר שגם בישראל אנו צפויים ככל הנראה להעלאת מחירים, בשלב כזה או אחר.

לא רק השחקנים ברשת הגיבו לידיעה, גם המתחרות של סוני, מיקרוסופט ונינטנדו שיחררו הצהרות שמבטיחות לקהל הצרכנים שלהם שהן לא מתכננות העלאות מחירים לקונסולות שלהם - האקס בוקס Series X\S והנינטנדו סוויץ'. לפחות לא בעתיד הקרוב.

Sony Microsoft Nintendo. ערוץ הגיימינג, מערכת וואלה!
מיקרוסופט ונינטנדו: "לא מתכננות העלאות מחירים"/מערכת וואלה!, ערוץ הגיימינג

מצד מיקרוסופט נמסר: "אנו לא מתכננים העלאות מחירים לקונסולות שלנו. אנו מעריכים את העסק שלנו באופן קבוע, ומציעים באופן תדיר אופציות גיימינג נהדרות לשחקנים שלנו. מחיר האקס בוקס Series S יישאר 249 יורו, ומחיר ה-Series X יישאר כ-449 יורו".

מצד נינטנדו נמסר: "בזמן שאנו לא יכולים לדון באסטרטגיות תמחור, אין לנו תכנונים לשנות את המחירים של החומרה שלנו בגלל האינפלציה. במידה ונחליט על שינויים בעתיד אנו נדון ונבחן את נושא בצורה זהירה. בעוד שהמחיר הסופי לצרכנים תמיד נקבע על ידי הקמעונאים, נינטנדו לא מתכננת העלאות מחירים".

ההצהרות הללו כמובן לא שוללות את האפשרות שמחירי הקונסולות כן יעלו בעתיד, אך נכון לעכשיו נראה שהחברות מעוניינות לנצל את המצב של סוני לטובתן. האנליסט בתעשייה פירס הרדינג-רולס ציין כי מי שצפויה להרוויח מהמצב בתקופת החגים הקרובה היא בעיקר מיקרוסופט. היא יכולה להציע לשחקנים חבילת גיימינג זולה ומשתלמת עם האקס בוקס Series S ומנוי Game Pass - ולשקול העלאות מחירים לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully