וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריצי הארי פוטר לא רוצים שג'יי קיי רולינג תתוגמל על המשחק

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 26.8.2022 / 13:10

הרשת קוראת להחרים את Hogwarts Legacy בגלל הדעות של הסופרת על קהילת הטרנסג'נדרים

צפו בטריילר של Hogwarts Legacy

Hogwarts Legacy/Avalanche, WB Games

המשחק Hogwarts Legacy הוא משחק אקשן-תפקידים בעולם פתוח שיתקיים ביקום של הארי פוטר כ-100 שנה לפני שרגלו של הקוסם הנבחר בכלל דרכה בבית הספר הוגוורטס. השחקנים יגלמו דמות חדשה שיצרו בעצמם, ישתתפו בשיעורים, ילמדו כשפים ושיקויים, יחקרו מקומות נסתרים וירכבו על המטאטא שלהם ברחבי העולם הפתוח.

מטרת המשחק היא לפרט ולהרחיב את היקום העצום שכתבה ג'יי קיי רולינג, ומיותר לציין שקיים לא מעט הייפ למשחק, שנחשב עבור שחקנים רבים כחלום רטוב ובעצם כל מה שהם דרשו ממשחק שמבוסס על הארי פוטר. אבל לא כל המעריצים משתוקקים למשחק, וקיים קהל ברשת שדורש להחרים את Hogwarts Legacy בגלל הדעות האישיות של ג'יי קיי רולינג.

Hogwarts Legacy. WB Games, אתר רשמי
Hogwarts Legacy/אתר רשמי, WB Games

ללא מעט מעריצים זכורות התבטאויות העבר ודעותיה של הסופרת על קהילת הטרנסג'נדרים, והם דרשו להחרים את המשחק במידה ורולינג תרוויח מכך. רולינג אמנם לא מעורבת באופן ישיר בפיתוח המשחק, אבל היא כן צפויה לקבל תמלוגים על היקום שיצרה מצד חטיבת המשחקים של האחים וורנר, שמשווקת את המשחק.

המשחק צפוי לצאת ב-10 בפברואר 2023, וכעת עוד מוקדם מידי להבין האם החרם יעשה את שלו ומכירות המשחק יפגעו. לכל הקריאות הללו התייחס כעת דיוויד חדד, מנכ"ל חטיבת המשחקים של האחים וורנר, שציין: "אנחנו מרוכזים בלפתח את החוויה הכי טובה שאנחנו יכולים, ואנחנו רוצים שכל מי שאוהב את העולם הזה, את הסיפורים ואת הדמויות יוכל להנות ממנו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
Hogwarts Legacy. WB Games, אתר רשמי
Hogwarts Legacy/אתר רשמי, WB Games

למרות הדעות האישיות של הסופרת, בחטיבת המשחקים של האחים וורנר וב-Avalnche (שמפתחת את המשחק) הבטיחו כי לשחקנים יהיה חופש מוחלט ביצירת הדמות שלהם, וכן, הם יוכלו ליצור גם דמות טרנסג'נדרית. הדעות על החרם ברשת בחודשים האחרונים היו חלוקות, וזה נכון שרולינג תקבל תמלוגים, אך הנפגעים העיקריים כתוצאה מכך יהיו דווקא המפתחים שעבדו קשה על המשחק.

Hogwarts Legacy ישוחרר למחשב האישי, לקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5, לאקס בוקס וואן ו-Series X\S. התאריך של גרסת הנינטנדו סוויץ' ייחשף בשלב מאוחר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully