וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדכון החדש ב-GTA אונליין דפק לשחקנים את המשחק

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 27.8.2022 / 10:54

שחקני הפלייסטיישן 4 והאקס בוקס וואן חווים באגים ותקלות וטוענים שרוקסטאר עשתה את הצעד במכוון

מצב האונליין של GTA קיים עוד משנת 2013 כשרוקסטאר השיקה את המשחק לראשונה לפלייסטיישן 3 והאקס בוקס 360, כשהיו לקראת סוף דרכם והתכוננו לקראת הדור החדש. מאז הוא שוחרר לדור הקודם (הפלייסטיישן 4 והאקס בוקס וואן) ולאחרונה גם לדור החדש.

אז כמו שאפשר להבין ל-GTA אונליין יש לא מעט שחקנים על גבי מספר דורות של קונסולות. וכעת מספר רב של שחקני הדור הקודם חווים תקלות ובאגים שהופכים את המשחק ללא שחיק. והטענות מופנות כלפי רוקסטאר והעדכון האחרון ששיחררה למשחק.

GTA Online. Rockstar Games, אתר רשמי
העדכון שהתחיל את הבלגן: The Criminal Enterprises/אתר רשמי, Rockstar Games

ביממה האחרונה נפתח ברדיט פוסט בו צורף סרטון שמראה את המצב הנוכחי של GTA אונליין וכיצד הוא רץ על הדור הקודם: טקסטורות חסרות, גליצ'ים, לאגים וחלקים שלמים במפה שנעלמים ומופיעים. היוזר Cruddzoy שאחראי על הפוסט כתב: "איך זה לשחק GTA אונליין עם דור הקונסולות הישן, בגלל שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו קונסולה חדשה".

הקוראים הזדהו ושיתפו את חוויות דומות: "כל כך נכון. במיוחד בשרתים ציבוריים", "אני לא יכול לספור את כמות הפעמים שנכנסתי בבניינים שהופיעו פתאום", ו-"מה לעזאזל רוקסטאר עוללה לשחקני הדור הקודם עם העדכון החדש הזה?!". כמובן שכמו כל דיון באנטרנט, יש את אלו שלוקחים כל נושא פחות ברצינות, ומשתמש אחר הגיב ואמר: "יו, הגרסה של המשחק לנינטנדו סוויץ' נראית אש". ולמי שתהה, זה קורה גם באקס בוקס וגם בפלייסטיישן.

טעות אנוש או צעד מכוון של רוקסטאר?

מספר משתמשים טענו בדיון שרוקסטאר עשתה זאת במכוון במטרה לדלל את התמיכה שלה בדור הישן, כך שתוכל להשקיע את המאמצים שלה בגרסת הדור הנוכחי. שחקנים טענו שהמצב הנוכחי כל כך לא שחיק, שאם הם רוצים להמשיך לשחק אין להם ברירה אלא לרכוש קונסולה חדשה. מרוקסטאר טרם נמסרה תגובה בנושא.

דור הקונסולות החדש נמצא בשוק כבר כמעט שנתיים, ובהשוואה לדורות הקודמים, החברות החלו להשקיע פחות ופחות בדורות הישנים בשלב הזה. של מחזור החיים של הקונסולות. במצב הנוכחי קיים קהל שחקנים רחב שלא בהכרח מרגיש מרגיש עדיין את הצורך לבצע את המעבר לדור החדש, אך הבעיה העיקרית נובעת מתוך המחסור העולמי והמחירים של הדור החדש. ואין ספק שעליית המחירים העולמית של הפלייסטיישן 5 מאתמול לא תועיל למצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully