וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר בהשקה: כל מה שהוכרז ב-Gamescom ויגיע ל-Game Pass

מתן בנישי

עודכן לאחרונה: 25.8.2022 / 11:45

אירוע הפתיחה של כנס הגיימינג השנתי חשף בפנינו לא מעט משחקים חדשים. אלו הכותרים שיצטרפו לשירות של מיקרוסופט

צפו בכל הכותרים שיגיעו בקרוב ל-Game Pass

PC Game Pass Gamescom Opening Night Live 2022 Coming Soon Montage/Xbox

אתמול בערב התחיל כנס Gamescom השנתי שהתקיים בקלון שבגרמניה, ושידור ערב הפתיחה חשף בפנינו לא מעט משחקים חדשים - חלקם הגדול יגיע גם לשירות ה-Game Pass של מיקרוסופט כבר ביום ההשקה. צפו בטריילר שמציג לנו את כל המשחקים בנגן המצורף בראש הידיעה>>>

ל-Lies of P עוד אין תאריך שיחרור, אבל הוא מציג לנו גיימפליי בסגנון משחקי Dark Souls וסיפור שהושפע מעלילת "פינוקיו" - רק שהוא נלחם מול רובוטים ובוסים ענקיים. You Suck at Parking הוא משחק אינדי-פאזלים שבו השחקנים יצטרכו להחנות את הרכבים שלהם תחת מצבים משוגעים.

גם המשחק High on Life מבית היוצר של ג'סטין רוילנד (ריק ומורטי, שגם מדבב את זוג הדמויות, ואת כלי הנשק במשחק) חשף בכנס טריילר גיימפליי חדש, וישוחרר ב-25 לאוקטובר. Disney Dreamlight Valley הוא שילוב בין משחק סימולציית-חיים להרפתקאות בו השחקנים יוכלו לבלות עם הדמויות האהובות של דיסני ולחקור את העולמות השונים מהסרטים, וישוחרר ב-6 בספטמבר.

ספין אוף האסטרטגיה-אקשן של מיינקרסאפט, Minecraft Legends יגיע במהלך 2023, ומשחק היריות היחודי Slime Rancher 2 ב-22 בספטמבר השנה. גם משחקי מירוצים כמו Forza Motorsport או Grid Legends בדרכם לשירות כבר ביום ההשקה שלהם.

גם הכותר Immortals Fenix Rising של יוביסופט נוחת בקרוב בשירות, ביחד עם משחקי האינדי כמו Mad Streets, Midnight Fight Express ו-Tinykin. כנס Gamescom יימשך עד יום ראשון הקרוב (ה-28.8) ומיקרוסופט ככל הנראה תמשיך לנצל את הבמה בשביל להפתיע את השחקנים במהלך הימים הקרובים עם הכרזות חדשות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully