וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיזה צד תבחרו? המשחק של הארי פוטר בטריילר חדש

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 24.8.2022 / 16:51

העלילה של Hogwarts Legacy במרכז הבמה, ומציגה בפנינו את הבחירות שהשחקנים יצטרכו לבצע בנוסף לדגש על קללות אסורות וקסם אפל

צפו בטריילר Hogwarts Legacy - Sebastian Sallow's Dark Legacy

Hogwarts Legacy/Avalanche, WB Games

בחודש האחרון קיבלנו את ההכרזה המאכזבת שמשחק האקשן-תפקידים ביקום של הארי פוטר, Hogwarts Legacy, נדחה במספר חודשים, מנובמבר השנה לפברואר 2023. בתור פיצוי, אתמול בערב קיבלנו במהלך שידור הפתיחה של כנס Gamescom השנתי טריילר חדש שמציג לנו את העלילה של המשחק וצד אפל בסיפור. צפו בטריילר בנגן המצורף בראש הידיעה>>>

Hogwarts Legacy. Avalanche, WB Games, אתר רשמי
Hogwarts Legacy/אתר רשמי, Avalanche, WB Games

הטריילר מציג לנו את הדמות שהשחקנים יצרו בעצמם, ביחד עם עמיתם ללימודים, סבסטיאן סאלו, תלמיד מבית סלית'רין. חלק נכבד ממה שהוצג לנו התמקד בקללות אפלות ובההשלכות שלהן על השחקנים, שיוכלו לבחור האם להיות קוסמים רעים או טובים, ופעולותיהן ישפיעו על מהלך העלילה.

רגע מאוד מהותי שהוצג הוא החלק שבו סבסטיאן נותן לשחקנים את האפשרות לבחור האם לבצע על עצמם קללת קרושיו (Crusio), או ללמוד אותו בעצמם. סביר מאוד להניח שזהו אחד מאותם רגעי מפתח שבהם בחירת השחקנים תשפיע על העלילה של המשחק ועל סופה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
Hogwarts Legacy. Avalanche, WB Games, אתר רשמי
רגע בו השחקנים ידרשו לקבל החלטה שתשפיע על מהלך העלילה/אתר רשמי, Avalanche, WB Games

חלקים נוספים הוקדשו למקומות הנסתרים שנחקור במהלך ההרפתקאה, כולל פאזלים סביבתיים ושימוש בקסמים. אנחנו מעריכים שכיאה למשחקי עולם פתוח רבים, המשחק יאמץ את ז'אנר ה-Metroidvania, בו ההשחקנים יצטרכו לנקודות שכבר ביקרו בהם לאחר שרכשו יכולות חדשות, וכך יוכלו להתקדם ולגלות סודות חדשים.

Hogwarts Legacy. Avalanche, WB Games, אתר רשמי
המקומות הנסתרים שנחקור במהלך ההרפתקאה/אתר רשמי, Avalanche, WB Games

כאמור, ב-Hogwarts Legacy, השחקנים יצטרכו ליצור בעצמם את הדמות הראשית שלהם ולצאת להרפתקאה בבית הספר לקוסמים הוגוורטס בשנות ה-1800 המאוחרות. תוכלו לקרוא את הפרטים המלאים על המשחק בכתבת הסיכום המפורטת שהכנו על טריילר ההכרזה של המשחק.

המשחק Hogwarts Legacy ישוחרר למחשב האישי, לקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-5, לאקס בוקס וואן ו-Series X\S בעשירי בפברואר 2023. התאריך של גרסת הנינטנדו סוויץ' נדחה, והוא ייחשף בשלב מאוחר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully