וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני מאשרת את חלון ההשקה המוערך של ה-Playstation VR 2

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 23.8.2022 / 12:07

משקפי המציאות המדומה של הדור הבא לפלייסטיישן 5 יגיעו בתחילת 2023

מאז שסוני הכריזה על משקפי המציאות המדומה שלה, ה-Playstation VR 2 היא כבר חשפה את העיצוב ואת חווית המשתמש שהשחקנים יכולים לצפות לה, אך לשאלה החשובה באמת טרם קיבלנו מענה - מתי הסט ישוחרר? כעת אנחנו מקבלים מסוני אישור ברשתות החברתיות והיא מודיעה: ה-PS VR2 צפוי להגיע בתחילת שנת 2023.

אנחנו משערים (או לפחות מקווים) שכבר במהלך חודשי פברואר-מרץ השחקנים יוכלו להניח את ידיהם על ה-PS VR 2. למרות שהמונח "תחילת השנה" בתעשייה עשוי להתפרש על גבי חצי שנה שלמה, אנחנו לא מאמינים שסוני תדחה את ההשקה עד לחודשי האביב-קיץ (מאי-יוני), במיוחד לאור העובדה שרק לפני גחודשיים היא הקדישה אירוע להכרזות משחקים וניפחה ציפיות לפלטפורמה. עכשיו השאלה הגדולה הבאה היא כמה יעלה לנו התענוג?

ה-PS VR2 יכלול מסכי OLED ברזולוציה של 2000×2040 לכל עין וקצב ריענון של 90 עד 120 הרץ. טווח הראייה של השחקנים (Field of View) יהיה באיזור ה-110 מעלות, והערכה החדשה תכלול ארבע מצלמות פנימיות המוטמעות בתור המכשיר על מנת לעקוב אחר פעולות השחקנים, כך שלא נדרשת מצלמה חיצונית. בנוסף, הדגם החדש יתחבר לקונסולה באמצעות כבל Type C בודד, ויכלל תהליך התקנה פשוט בהרבה מדגם ה-PS VR של הדור הקודם.

שלטי ה-PS VR 2 יכילו גם הם יכולות Haptic feedback ו-Adaptive triggers, כך שהשחקנים יוכלו לצפות לחווית משחק אימרסיבית ועמוקה שיוכלו לשקוע ולאבד בתוכה. הקסדה תכלול גם טכנולוגית זיהוי תנועות העיניים של השחקנים (Eye Tracking), וזה יאפשר למפתחים של המשחקים ליצור חוויות יחודיות שאינן מסתמכות רק על השימוש של השחקן בשלטי ה-PS VR 2 החדשים, שיכללו בין היתר גם פד מגע לאצבעות השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully