וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסתטי, נקי ויפיפה: הסקירה לסט ה-Logitech G Aurora

יוליה באלו

עודכן לאחרונה: 22.8.2022 / 18:13

חברת אביזרי הגיימינג מציגה עכבר, מקלדת ואזניות אלחוטיות מלאי סטייל שמיועדים בעיקר לגיימריות, אבל איך הם במבחן התוצאה?

חברת Logitech, יצרנית אביזרי הגיימינג הידועה שהקימה במיוחד עבור הגיימרים את מותג ה-Logitech G, הרגישה כבר תקופה שהמוצרים שלהם פונים בעיקר לקהל הגברי. וכל זה בזמן שלפי הסטטיסטיקות שלהם כמעט 50% מכלל קהילת הגיימרים הן נשים. סט האורורה החדש נועד לשים את הצרכים של הגיימרית במרכז, אך לא רק, והוא יכול לשמש גם את שאר השחקנים בקהילה שמחפשים עיצוב ואסתטיקה חדשים.

צפו בסרטון האנבוקסינג שלנו לסט ה-Aurora של Logitech G

Unboxing Aurora Collection Logitech G/יוליה בלו, ערוץ הגיימינג

עיצוב כללי

העיצוב של סט האורורה בולט מאוד, במיוחד ברקע הציוד שחור-כחול שהתרגלנו אליו. מדובר בסט שכולו לבן, עם אופציות לאקסזוריס בצבעים פסטליים. המכשירים אלחוטיים ומשאירים את השולחן נקי מכבלים, והסגנון מינימליסטי ביותר. בכללי העיצוב נותן תחושה מאוד עדינה ואסתטית לשולחן. בגלל שקהל היעד העיקרי שלנו הפעם הן נשים, המכשירים בסט עוצבו בגודל קטן יותר מהציוד שאנחנו רגילים אליו עד כה. אז מה מקבלים בסט?

עכבר הגיימינג האלחוטי Logitech G705

כבר מהרגע שנחזיק את הקופסא של העכבר בידיים, ניתן להבחין מיד שמדובר בעכבר קטן, וזה בגלל שהעיצוב שלו הותאם בכוונה לגיימרים\יות עם ידיים קטנות. מדובר בעכבר שהוא 68 מ"מ לרוחב ו-105 מ"מ לגובה, ומתאים רק ליד ימין.

בסרטון שצירפנו בראש הידיעה אתם יכולים לראות את הגודל שלו בהשוואה לעכבר הקודם שבבעלותי, ה-G PRO של Logitech. הוא בעל שישה כפתורים שכל אחד מהם ניתן להגדרה אישית וקיצורי דרך, וחיי הסוללה שלו מספיקים לעד כ-40 שעות משחק. כמו עכברים נוספים של Logitech ה-G705 משתמש בטכנולוגיית ה- LightSpeed, שמספקת תגובה מיידית לפעולות השחקנים, וזה בלי להיות מחובר לכבל חוטי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
G705. Logitech G, אתר רשמי
עכבר הגיימינג האלחוטי Logitech G705/אתר רשמי, Logitech G

את הטסטים שלי ניסיתי על משחקים כמו League of Legends ו-Overwatch, ובהשוואה ל-G-PRO שבו השתמשתי עד היום, ה-G705 הרגיש שהוא מספק ביצועים פחות תחרותיים. מרגישים שה-G-PRO נועד להיות עכבר תחרותי, ולעומתו ה-G705 מרגיש מעט יותר "מצועצע". גם מבחינת מבנה העכבר עכשיו, ה-PRO מספק אחיזה שמתאימה את עצמה לחוויה אינטנסיבית ותחרותית, מאשר החוויה הקז'ואלית שמספק ה-G705. שלא תבינו לא נכון - הוא אחלה והכל, פשוט הרבה פחות מותאם למשחקים תחרותיים.

כמובן שזה לא היה עכבר גיימינג ללא שימוש בלדים, וגם כאן נעשה שימוש טכנולוגיית ה- LightSync שמאפשרת התאמות אישיות ושימוש נרחב ויצירתי לאורות ה-RGB. בהשוואה בין השניים, איכזב אותי לדעת שלמרות המימדים הקטנים של העכבר, הוא עדיין שוקל 5 גרם יותר מה- G PRO. אם אני מתייחסת לחוויה האישית שלי, בהתחלה חשבתי שהעכבר קטן מידי. למרות שאני קהל היעד. אבל לאחר יומיים של שימוש התחלתי להתרגל לצורה והגודל, והבנתי שהוא ממש נוח עבורי. אני כן בטוחה בדבר אחד: אם היד שלי הייתה מעט גדולה יותר, לא הייתי חושבת כך.

מחירו של ה-G705 עומד על 499 שקלים.

מקלדת מכנית אלחוטית Logitech G715

אם יש משהו אחד שגיימרים מפחדים ממנו, ומסיבה טובה, זו מקלדת בצבע לבן. אז אין ספק שבאחת הזאת תצטרכו להשקיע קצת יותר ניקיון, השאלה האם היא שווה את זה? המקלדת החדשה מסט האורורה לדעתי מצאה את הלוק האולטימטיבי לאלו שמחפשים סט גיימינג מינימליסטי ונקי.

אמנם כמו עם ה- G705, גם המקלדת קומפקטית אך לעומת העכבר אין לכך שום השפעה על גודל הידיים שלכן. במיוחד שלאחרונה יש דיבור על כך שמקלדות קטנות הפכו להרבה יותר פופולאריים בקרב הגיימרים. ה-G715 מספק את הסוויצי'ם החומים שמיוצרים ב-Logitech, ואפשר למקום אותם איפשהו באמצע בסולם של "קליקיים מאוד" ל-"בכלל לא קליקיים".

את ה-G715 השוויתי למקלדת הקודמת שלי, ה-Corsair STRAFE, שסיפקה גם היא את הסוויצ'ים החומים. מצאתי שההקלקה וההקלדה עם הסוויצ'ים של Logitech שקטה יותר, ומבחינת הביצועים שתי המקלדות סיפקו לי את אותה החוויה (ב-LOL ו-Overwatch) ללא שינוי מהותי או מורגש. אורך חיי הבטרייה עומדים על בערך 30 שעות משחק.

G715. Logitech, אתר רשמי
מקלדת מכנית אלחוטית Logitech G715/אתר רשמי, Logitech

בנוסף למקשים הסטנדרטיים Logitech הוסיפה רול ווליום, מקשים לשליטה במוזיקה\סרטונים, כפתור לשליטה בבהירות, כפתור להפעלת Bluetooth, וכפתור ל"גיימינג מוד" שנועל את כפתור הווינדוס. אז לכל הגיימרים שלפחות פעם אחת בימי חייהם הוא נלחץ בטעות והרס לו את הפליי - הישועה כאן.

אחד הדברים ששמחתי לגלות על המקלדת היא תאורת לד יפהפייה שנמצאת בתחתית המקלדת ומאירה על השולחן, לדעתי תוספת נחמדה מאוד. ואם כבר דיברנו על תוספות, אחת מדהימה עבורי היא משענת הידיים שמקבלים בקופסא עם המקלדת. היא רכה ונוחה ונראית כמו ענן, כן, ענן. אז לסיכום, נראה לי שאם יש מוצר אחד בסט הזה שלחלוטין יכול לשמש את שני המינים, זה ה-G715. אבל זו כבר בחירה שלכם.

המחיר של ה-G715 עולה כ-899 שקלים. קיימת גם גרסת חוטית (ה-G713) שעולה כ-749 שקלים.

אוזניות גיימינג אלחוטיות Logitech G735

הדבר הראשון שעלה לי בראש כשראיתי את האוזניות היה "אין מצב שאלה אוזניות גיימינג". כל ניסיון עבר שלי עם אוזניות גיימינג היה מעט מאכזב עבורי ולא מצאתי את הסט המושלם. הן תמיד היו כבדות וגדולות יותר, ובעיצוב קצת... מרובע, אפשר להגיד. בכללי מגיע ללוגיטק קרדיט על המהפכה בעיצוב מכשירי הגיימינג שהם עושים לאחרונה, ואפשר ממש לראות את זה בדגם המדובר, וגם בדגם ה-G733 שלהם.

האוזניות החדשות הן מבחינתי הכתר של הסט, אבל כזה עם לדים במקום אבני חן, העיצוב שלהן יותר מזכיר אוזניות מוזיקה ועריכה. וזה אומר פשטות, קומפקטיות, והדרך שהן יושבות על הראש - מחמיאה בטירוף. החשש העיקרי שלי היה שהעיצוב היפה שלהן יהיה במחיר של ביצועים במשחקים. אז אני שמחה לבשר לכם שטעיתי.

G735. Logitech, אתר רשמי
אוזניות גיימינג אלחוטיות Logitech G735/אתר רשמי, Logitech

ה-G735 לדעתי לא נופלות מאוזניות גיימינג אחרות שהשתמשתי בהן עד היום (ה-SteeleSeries Arctis 7X). הן נוחות במיוחד ולא מצאתי את עצמי עם כאבי אזניים או ראש לאחר שימוש ארוך. המיקרופון של האוזניות מגיע בנפרד וזה תלוי בכם האם להשתמש בו או לא. אם אתם מעוניינים גם לשמוע את איכות ההקלטה תוכלו לראות זאת לקראת סוף סרטון ה-Unboxing שצירפנו למעלה.

זמן הסוללה שלהן מחזיק ל-16 שעות משחק כשאורות ה-RGB פועלים, או 56 שעות במידה והם כבויים. הטווח שלהם הוא עד 20 מטר, אז אני מאמינה שבהפסקות בין משחק למשחק תוכלו לגשת למטבח או להתרענן מחוץ לחדר בלי לאבד תקשורת. רק מילת אזהרה: האוזניות בצבע הלבן אולי מאוד יפה ואסתטי, אבל יש לי תחושה שהחלק הפנימי, זה שיושב על האוזניים, לא ישאר לבן להרבה מאוד זמן, ויתקלף במהרה.

מחירן של ה-G735 עומד על 899 שקלים.

אביזרים נוספים

בגלל שהעיצוב זה הנרטיב ששולט בסט הזה, Logitech לא הסתפקו בסט שכולו לבן וזהו. הם החליטו להוציא אביזרים בצבעי ורוד וירוק שאתם יכולים לרכוש באתר שלהם ולעצב לפי הטעם האישי שלכם. למשל באוזניות ניתן להחליף את הכריות והמיקרופון לאחד מן הצבעים. במקלדת יש קאבר פלסטיקי שמתמגנט למקלדת וניתן להסרה בקלות, שגם אותו ניתן להחליף לצבע לבחירתכם, בנוסף למקשים עצמם. לוג'יטק גם הוציאו פדים לעכבר שמתאימים בצבעים ותיק לנשיאת האוזניות+העכבר. סטייל.

Aurora Collection Accessories. Logitech, אתר רשמי
שלל אביזרים שיאפשרו לכן להתאים את הסט באופן אישי/אתר רשמי, Logitech

בשורה התחתונה

סט ה-Aurora החדש של Logitech מכוון את עצמו לקהל הגיימריות ומציע סט שלם ששם דגש על עיצוב נקי וסטנדרטי בנוסף לביצועים מרשימים. אני כבר החלפתי את כל האביזרים שלי בסט החדש מלבד ה-G705, שסיפק חוויה פחות תחרותית מהעכבר המקורי שלי. אז אם אתן מחפשות\ים סט חדש לגמרי שיספק חוויה קז'ואלית מלאת סטייל ומהנה מדובר באופציה נהדרת, שהדבר היחידי שעלול להרתיע אתכן\ם הוא המחיר לסט המלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully