וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליזארד מאשרת: Diablo IV ימכור סקינים, ללא "תיבות שלל"

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 19.8.2022 / 12:35

חנות המשחק לא תדרוש מהשחקנים לבזבז את כספם ותציע אביזרים קוסמטיים שלא ישפיעו על החוויה

Diablo IV. Blizzard, אתר רשמי
Diablo IV/אתר רשמי, Blizzard

חברת בליזארד שיחררה לאחרונה את Diablo Immortal למכשירי המובייל, לדאבונם הרב של המעריצים שבסך הכל משתוקקים לקבל את המשחק הרביעי בסדרה הנוסטלגית. ללא מכניקות "שלם כדי לנצח" כאלה או אחרות.

כעת נראה שאפשר לנשום לרווחה, ובליזארד מודיעה באתר הרשמי שלה שהמונטניזציה ב-Diablo IV לא תהיה דומה לזו של Immortal במובייל. לפי בליזארד, השחקנים "לא יצטרכו לרכוש בחנות כי הם חייבים, אלא כי הם רוצים".

הכי חשוב: השימוש בחנות הוא לבחירת השחקנים

בפוסט צוין כי Diablo IV ימכור אך ורק סקינים ואביזרים קוסמטיים שלא ישפיעו על הנתונים והיכולות של השחקנים כלל. עוד צויין שבליזארד מעוניינת "שהשחקנים ידעו בדיוק מה הם מתכוננים לרכוש בחנות" - זה אומר שמכניקות כמו"תיבות שלל" (Loot boxes) לא יהיו כלולות בחווית המשתמש.

בליזארד מעוניינת בשקיפות מלאה והמשחק יספק "תצוגה מקדימה" (Preview) לכל סקין, כדי שהשחקנים יוכלו לבחון בקפידה לפני הרכישה האם הם מרוצים או לא. לא כל הסקינים במשחק בלעדיים לחנות, וקיימים עוד מגוון רחב של אביזרים קוסמטיים וסקינים נוספים ששחקנים יוכלו למצוא במהלך המסע שלהם.

שאר הפוסט פירט על התכנונים של בליזארד לתחזק ולהשקיע במשחק במשך שנים ארוכות, וציין כי "צבא של מפתחים" יוסיפו בהמשך הדרך שינויים, שיפורים, תוכן חדש ועדכוני עונות שיהיו מבוססים על המודל של המשחק הקודם, Diablo III.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
Diablo IV. Blizzard, אתר רשמי
Diablo IV/אתר רשמי, Blizzard

התקרית במובייל

נראה שבבליזארד מעוניינים להימנע מביקורת חריפה ברשת כפי שהיה לה עם Diablo Immortal במובייל לאחרונה. אחת התלונות שנשמעו היא העובדה שלאחר נקודה מסוימת במשחק השחקנים מגיעים לסוג של "תקרת זכוכית", והם אינם יכולים לעלות יותר ברמות.

Immortal למעשה מאפשר לרכוש מטבע בשם Legendary Gems, שרק בעזרתם ניתן לרכוש במשחק אייטמים ברמת Legendary, שעוזרים לדמות להגיע לרמה מקסימלית במשחק. כמובן שקצב התגמול של המשחק ב-XP או במטבע הוא איטי במיוחד, וזה גורר שחקנים מיואשים אל החנות הדיגיטלית.

בחודש הראשון להשקה של המשחק משתמש ברשת בחן את הנושא, ושילם סכום אסטרונומי של 110,000 דולר - רק בשביל להעלות את הדמות שלו לרמה המקסימלית. משהו שכמובן אמור להיות מובנה ולא חסום מאחורי חומת תשלום כזו או אחרת. ואנו מזכירים שבמשחק קיימות עוד 5 דמויות נוספות. אבל לא בהכרח ציפינו להרבה ממשחק מובייל.

Diablo IV צפוי לצאת במהלך שנת 2023 למחשב האישי, לפלייסטיישן 4 ו-5, לאקס בוקס וואן ול-Series X\S.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully