וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש ישראלי ב-BLAST Premier: זה מה שצפוי לנו

יואב סוכן

עודכן לאחרונה: 19.8.2022 / 10:02

השחקנים המקומיים Spinx ו-Flamez יפגשו לסיבוב שני. מי הקבוצות שמשחקות ואיפה צופים? מתחממים לקראת עונת האביב של טורניר הקאונטר סטרייק הפופולארי

BLAST Premier. Blast, אתר רשמי
BLAST Premier/אתר רשמי, Blast

במהלך סוף השבוע הקרוב יחלו שידורי עונת הסתיו של ליגת ה-BLAST Premier בקאונטר סטרייק, ותימשך עד נובמבר הקרוב. הטורניר הוא חלק מהליגה השנתית של BLAST שרצה לאורך כל השנה, ומסתכמת בסוף השנה בתחרות ענקית ומרהיבה - ה-BLAST World Final. קופת הפרסים עומדת על מיליון דולר.

מדובר בשלב הראשון של עונת הסתיו בו מתחרות 12 הקבוצות השותפות ב-BLAST, ללא הדחה. בסוף התחרות 6 קבוצות יעפילו ישירות לאירוע הגמר באיצטדיון ה-Royal Arena שבקופנהגן. שש הקבוצות הנותרות אמנם לא מודחות, אבל הן יצטרכו לשחק שלב העפלה נוסף בחודש אוקטובר, ה-BLAST Fall Showdown, בו יפגשו קבוצות שהעפילו דרך מוקדמות אזוריות.

BLAST Premier. BLAST Premier, אתר רשמי
BLAST Premier/אתר רשמי, BLAST Premier

ולא שכחנו את הנציגות הישראלית

סצינת הקאונטר סטרייק מביאה איתה גם כישרון ישראלי: שחר Flamez שושן, שבעונת האביב האחרונה (ששודרה גם היא בערוץ הגיימינג) העפיל יחד עם קבוצתו OG ישירות לגמר האביב.

מהצד השני קבוצת ENCE שבמדיה שיחק לוטן Spinx גלעדי. שני הישראלים נפגשו זה מול זה בשלבי הבתים של עונת האביב (BLAST SPRING FINALS), והשנה הם יפגשו כבר במשחק הפותח של העונה, שתהיה גם הופעת הבכורה של Spinx בקבוצת Vitality שבה חתם השבוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

אז איפה צופים?

המשחקים יחלו ביום שישי הקרוב (19.8) החל מהשעה 14:00 וימשכו עד יום ראשון ה-28.8. תוכלו לצפות בשידור ישיר בעברית בערוץ הגיימינג (61 בפרטנר, 63 בסלקום, ו-66 ב-HOT).

יום שישי, 19.8, בין השעות 14:00 - 21:30
שבת 20.8 בין השעות 16:30 - 21:30
ראשון 21.8 בין השעות 16:30 - 21:30
ימי הפלייאוף ישודרו מיום חמישי ה-25.8 ועד יום ראשון ה-28.8, ושעות השידור יעודכנו בהמשך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully