וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליגה של הגדולים: שחקן ה-CS:GO הישראלי שפגש את ניימאר

מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 17.8.2022 / 13:40

לוטן Spinx גלעדי פגש את כוכב פריס סן ז'רמן במהלך יום גיבוש עם קבוצת Vitality בקאונטר סטרייק

אנחנו כבר יודעים שניימאר מככב בפריס סאן-ז'רמן ובנבחרת ברזיל, אבל לא הרבה יודעים שהשחקן בעל כשרונות לא רק על כר הדשא - אלא גם בקאונטר סטרייק. באחד המשחקים שלו לפני מספר חודשים הסופרסטאר הברזילאי הבקיע שלושער ומשם הלך הביתה לשחק במשחק היריות הטקטי.

השבוע השחקן, שנחשב לאחד מהשחקנים הטובים בעולם, פגש את שחקני ה-eSports של קבוצת Vitality - מועדון הפאר הצרפתי, שרק לאחרונה גייס לשורותיו את לוטן Spinx גלעדי הישראלי. אז לכל מי שלגלג על "גיימינג תחרותי" כמקצוע - כמה פעמים לכם יצא לפגוש את ניימאר בעבודה שלכם?

אז לשם מה חברי Vitality והשחקן הישראלי שלנו זכו בכבוד? הקבוצה מתכוננת בימים אלו לטורנירי ה-BLAST וה-ESL הקרובים, וכחלק מיום גיבוש\כיף חברתי של המועדון הם קיבלו סיור מודרך מניימאר במגרש הפרטי של פריס סן ז'רמן, הפארק דה פראנס. לאחר מכן הקבוצה ישבה עם הכוכב וצפתה במשחק כדורגל.

רק אתמול דיווחנו שלוטן Spinx גלעדי עזב את ENCE לטובת Vitality - ארגון eSports גדול ומפואר בהרבה. אז אנחנו בהחלט יכולים לשער של-Spinx היה שבוע טוב. את הביצועים של Vitality לאחר הגיבושון שעברו תוכלו לצפות בשידורי BLAST Premire הקרובים שישודרו ביום שישי הקרוב בערוץ הגיימינג מ-17:30. (61 בפרטנר, 63 בסלקום, ו-66 ב-HOT).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully