וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת המונדיאל: כדורגלני עבר הופכים לגיבורי על בפיפ"א 23

מתן בנישי, מערכת ערוץ הגיימינג

עודכן לאחרונה: 16.8.2022 / 15:25

חברת EA מכריזה על שיתוף פעולה עם ענקית הקומיקס מארוול, ומציעה עיצובים חדשים לקלפי האולטימייט טים

השמועות שצצו ברשת במהלך השבועות האחרונים היו נכונות, ואנחנו לא בטוחים כמה ביקשו את העדכון הקרוב: חברת EA מכריזה על שיתוף פעולה עם ענקית הקומיקס מארוול לקראת המונדיאל השנה, ומציגה כדורגלני עבר מפורסמים בתור גיבורי על בפיפ"א 23.

EA חשפה עד עכשיו חמישה עיצובים: לנדון דונובן, ריקארדו קרבאליו, קלאודיו מרקיזיו, יאיא טורה ופארק ג'י-סונג. קלפים נוספים יחשפו בהמשך, והם יהיו זמינים במצב האולטימייט טים הפופולארי של הסדרה עם ההשקה של פיפ"א 23 בספטמבר.

מ-EA נמסר: "קלפי ה-Heroes יהיו זמינים באולטימייט טים, ומטרתם היא לציין ולהוקיר את הקריירות של השחקנים, את המועדונים שלהם, ואת המדינות שלהם. כל אחד מקלפי ה-FUT יכילו אייטמים שעוצבו במיוחד לקראת ההשקה של מצב המונדיאל".

EA התלוננה לא אחת שאירגון פיפ"א מגביל אותה במשחקים שלה, וסביר להניח שמשנה הבאה כשהיא תצא לדרך ותשיק את EA FC Sports ללא מעורבות של הארגון, היא תוכל להמשיך להרחיב את שיתופי הפעולה שלה, כמו זה עם מארוול.

מדובר בגישה שהפכה למאוד נפוצה בתעשייה, וגם פורטנייט, PUBG, קול אוף דיוטי, מיינקראפט ועוד משחקי רשת רבים מבצעים שיתופי פעולה נרחבים בפלטפורמות שלהם עם מותגים מוכרים. פורטנייט אף הרחיקו לכת והפכו לפלטפורמה חברתית שגם מקיימת אירועים והופעות בלייב בתוך המשחק.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

לא מעט ביקורת נשמעת על מצב האולטימייט טים של פיפ"א, ומדינות רבות באירופה מחשיבות את מכניקת המשחק בתור הימורים וחלקן אף הוציאו אותו מחוץ לחוק. למרות הטענות והאיסורים, עדיין מדובר במצב המשחק הפופולארי ביותר של EA.

אמנם כאן בערוץ הגיימינג אנחנו לא בהכרח דוגלים בשימוש במכניקות "תיבות שלל", אך שחקנים שנהנים מהאולטימייט טים (וקיימים לא מעט כאלו) ככל הנראה ימצאו את הקלפים החדשים בתור תוספת חדשה ומגניבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully